poniedziałek, 11 września 2017

Bo wszyskie dzieci nasze są!

Witam się ze wszystkim :)
Jak tytuł mówi, bo wszystkie dzieci nasze są. Jestem jak dziecko :) i darzę zaufaniem wszystkich, takie cygańskie dziecko. Kilka razy mnie to zgubiło, więc zaczęłam to moje dziecko troszkę karcić ;). Ale nie zmienia to faktu, że najlepiej pracuje mi się z dziećmi, i rozumie z nimi. Niestety nie jest mi na razie dane być nauczycielem, pracy nie ma :(. Więc niańczyłam to tu to tam :), teraz mam swoją Zuzkę, i gdyby nie kłopoty zdrowotne w ciąży, wzięłabym jeszcze kogoś pod skrzydełka :3. Ale nie o tym, ostatnio troszkę dzieci się rozchorowało :(. Na szczęście z tego co wiem :) wszyscy są na dobrej drodze zdrowia :). Dla właśnie dla tych najmłodszych zrobiłam karteczki.

Dla Manuela



Jestem bardzo zadowolona z tego kotka, nie spodziewałam się że wyjdzie tak fajnie :)

Dla córeczki Elżbiety Ka



Wzór z bardzo starej gazety, początkowo nie podobało mi się w ogóle jak wychodzi, ale z każdym rządkiem było lepiej, a jak dodałam wstążeczki, kokardeczki, koronki :3 to już ciaciówa lambada!

Dla Bartka






:) Bardzo się moje serduszko raduje, że dzieciaki zdrowieją, i oby tak dalej :)
Pozdrawiam
LVS


9 komentarzy:

  1. Piękne, na pewno sprawiły dzieciom radość :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kartki , każda ekstra ))
    Mam przybory do filcowanych bombek , będziemy robić :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne karteczki, dzieciaczkom na pewno się bardzo spodobają:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki są śliczne. Będą się podobać. I o to własnie chodzi.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartki! Są takie słodkie i urocze!

    OdpowiedzUsuń