poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Piwonia w podziękowaniu

Witam wszystkich,

Dziś przychodzę do Was z prezentem dla wychowawczyni numer 2 :). Tym razem Zuza nie pomagała  w haftowaniu, ale że to jest jej ulubiona Pani, to pozwoliłam jej wybrać kwiatka :). Wybrała piwonię, i powiem Wam, że kapitalnie mi się ją haftowało, jest bardzo wdzięczna, i na prawdę pięknie wyszła. Same zobaczcie:



Szczegoły:
Wzór pasuje idealnie do ramki 20x15 cm, haftowała wieczorami, przez 10 dni, wykorzystała kanwę 16 i nici Ariadny, zmieniła w wzorze jedno, filiżankę, dodałam trochę konturów, oraz kwiaty zrobiłam czerwone, bardziej podoba mi się ta wersja, a tutaj oryginalna:

 A tutaj razem z karteczką zrobioną przez Zuzankę:


Pozdrawiam, i serdecznie zapraszam do zrobienia karteczki dla chorego synka naszej blogowej koleżanki Manuela.
LVS

5 komentarzy:

  1. Piękna peonia i piękna forma podziękowań. Pozdrowienia dla całej Rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny kwiatek i super karteczka:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft bardzo ładny , a całość super się prezentuje :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Oprócz tulipanow to jedne z moich ulubionych kwiatów

    OdpowiedzUsuń