środa, 2 sierpnia 2017

Karteczkowy zawrót głowy

Witam :)
Tyle kartek powstaje, że mam problem z tytułem postu xD. Przyszły post :P znowu będzie o prezenciku dla wychowawczyni żłobka nr 2. Mamy 4 wychowawczynie i wszystkie to Anie xD. Ale dziś o karteczkach. Oto one:
1. Dla Suzanne, mojej francuskiej przyjaciółki. Znany już wszystkim alfabet :). Nici Brind Brand, reszta kanwy 16 i voila :): 

 2. Zaraz po Suzanne, urodziny ma Paulinka, moja podopieczna, nianią jej byłam jak miała 4 lata, teraz to już  8 letnia pannica :). Nici DMC wybrane przeze mnie, kanwa 16. 

Z racji, że synuś pojawi się w grudniu, zanim się poznamy i poukładam sobie znowu czas, plan dnia, to zejdzie troszkę, na pewno nie będzie czasu na kartki świąteczne, to też robię je teraz: Bombeczka w różnych wariacjach kolorystycznych
3. Niebieska
 4. Czerwona

 5. Fioletowa
To wszystko na dzisiaj ;)
Pozdrawiam
LVS

7 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne :-) Fajnie, że masz kontakt ze swoją dawną podopieczną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki a te haftowane literki są ekstra :)
    Od czasu do czasu widuję się z" moimi " wychowankami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki! zauroczyła mnie ta rózyczka na pierwszej:)) Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń