wtorek, 18 lipca 2017

Znowusz kartki xD

Witam się,
Znowu u mnie post o kartkach, ale ... ale ... lada dzień pojawi się coś dużego i małego ... i nie będą to kartki xD.
Wiecie, że kocham szydełkowe rzeczy, jednak mimo chęci, mój brak talentu do tego powoduje, że nic w tym kierunku nie powstało, nie powstaje i chyba nigdy nie powstanie :(.  Poprosiłam koleżankę z Marańciaków, o zrobienie spódniczki dla małej, z zamian za .... Koleżanka wybrała kilka kartek. Oto one, na rocznicę ślubów kapłańskich.




Oraz kartka na ślub 


Wcześniej była jeszcze kartka na urodziny z bratkami, w którymś poście wcześniejszym. Jeszcze kilka kartek dla niej powstanie, tylko czekam na znak :)
A ja dostałam takie cudo!



A Zuzance się bardzo podoba :3


Potem dostałam dziwne zamówienie, bo miałam zrobić kartkę z okazji pół-roczku. Pierwszy raz się spotkałam z imprezą z okazji pół-roczku. A Wy?


Niedawno też swoje 6 urodzinki obchodził synek Ani Jacewicz. I dla niego powstała taka kartka, z tego co pisała mi Ania, trafiłam w 10-te w gust Piotrusia. 


No na koniec karta urodzinowa z moim ulubionym alfabetem :)


Następnym razem coś większego ;)
Pozdrawiam, i życzę udanych wakacji!
LVS


7 komentarzy:

  1. Cudowne karteczki, a sukienka na modelce wygląda pierwsza klasa:) pozdrawiam ciepluteńko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwy wysyp kartek, każda ma swój własny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała spódniczka,karteczki które zrobiłaś są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace i bardzo różnorodne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam efekt końcowy na żywo ;) Poprzedniczki mają rację, kartki mają swój klimat :)
    Zuza wygląda ślicznie. Jak znów przyjadę to już nie będzie chciała latania XD Mała dama

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetna spódnisia, nie mówiąc już o modelce. Kartki bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń