sobota, 8 lipca 2017

Sal u Elżbiety K zaległości

Witam,
Ten post miał powstać już dawno, ale jak nie urok to ....... xD. No ale jest, w końcu udało mi się skończyć wszystkie wzorki. Z wiadomych przyczyn, nie mogłam niektórych ukończyć w terminie. Elżbieta z zabawy mnie nie wyrzuciła :) za co dziękuje jej bardzo.
A teraz przedstawiam prace:
 - Maj


- Kwiecień

 - Czerwiec
\

 - Lipiec


Wszystkie wzorki wyhaftowane na kanwie 16, muliną Ariadna. Najbardziej podoba mi się wzorek lipcowy, ołówek i kurczak się długo haftowało, ale przyjemnie. Ołówka jeszcze raz wyhaftuję, jest mega sympatyczny.

Pozdrawiam
LVS

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyszły Ci te wzorki i kartki z nimi są prześliczne:-)
    Róża bardzo mi się podoba, muszę kiedyś ją wyszyć podobnie;-)
    Zdrówka Wam życzę i pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ta róża! Fajnie wymyśliłaś do niej kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wszystkie karteczki :)
    Super, że udało Ci się nadrobić zaległości.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie prezentują się karteczki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki !!! Życzę Ci dużo cierpliwości w walce z cukrzycą. Wszystko się ureguluje <3

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie hafciki są piękne

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne hafty w pięknej oprawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jestem pod wrażeniem - tyle zaległości odrobionych.
    Ślicznie Ci wyszły hafciki i pięknie pooprawiałaś.
    Ja mam jedną zaległość w tej zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń