piątek, 28 lipca 2017

Kosmosy w podziękowaniu

Witam Was moje drogie obserwatorki.
Dziś post z pracą wspólną, moją i córki. Lada chwila pożegnamy żłobek. Doszłam do wniosku, że bezsensu jest posyłanie jej tam jak co chwilę jest chora, w miesiącu pójdzie może z 4 dni a resztę w domu siedzi, a pieniądze za żłobek lecą. Wiec skoro i tak mała siedzi w domu, i tak, to ja wolę te 800 zł spożytkować na meble do kuchni, albo kupić coś do haftu, niż by te pieniądze szły w kosmos. Skoro się żegnamy, trzeba jakoś podziękować Panią Wychowawczyniom. Dla pierwszej Pani (najważniejszej, głównej, i którą moja córeczka bardzo lubi) podarujemy Kosmosy. Zuza pomagała (zrobiła 2 krzyżyki i na tym się skończyło xD) ale kartkę już zrobiła sama.



 Szczegóły:
Wyhaftowane  na kanwie 16, haft pasuje idealnie do ramki 15 x 20 cm. Użyłam nici Ariadny oraz małego serduszka, i złotej nici DMC. Haft zajął mi wieczory, około tygodnia.

A tutaj z karteczką mojej córeczki :)
Kolejny post to będą karteczki, a następny, to prezent dla Pani wychowawczyni nr 2. 

Pozdrawiam Was :)
LVS

8 komentarzy:

  1. Masz rację , lepiej dziecko miej w domu , jak masz taką możliwość .
    Obrazek bardzo elegancki , ale karteczka arcydzieło :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje zostaje z nianią! A podziękowanie urocze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne podziękowania zrobiłyście, a kartreczka jest cudna:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne podziękowania zrobiłyście :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje dla córki,ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Sądzę, że Pani będzie zachwycona. Ja bym była - takie śliczne prezenty. Zuzia rośnie na prawdziwą artystkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiatki piękne, ale kartka Panny Zuzanny rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uważam, że malucha lepiej mieć w domu w takiej sytuacji, a pieniądze w kieszeni.
    Obrazek z kwiatkami świetny, a karteczka Twojej córeczki rewelacyjna.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń