piątek, 30 czerwca 2017

Tegoroczne kartki na dzień ojca

Witam,
Dziś szybki pościk, dziękuje za odwiedziny i komentarze na moim blogu. Ostatnio moje życie to szpital, dom, żłobek. Niestety przez moje cukry i insulinę, non stop ląduje w szpitalu. Mogę uważać na to co jem, ale i tak to daje małe efekty. Jeszcze połowa ciąży :P i będzie lepiej.
A dziś karteczki na dzień ojca. Powiem Wam, że jestem z nich bardzo zadowolona. Nie spodziewałam się takiego fajnego efektu końcowego. Już pokazuję:


Taki malutki, błyskawiczny haft, jedną niteczką czarnej Ariadny i jaki efekt :) uwielbiam na nie patrzeć.

Pozdrawiam, i do następnego :)

LVS

7 komentarzy:

  1. Śliczne kartki! Życzę dużo zdrówka i wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne karteczki! Rzeczywiście super ten hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające karteczki! Hafcik wyszedł Ci super:-)
    Dużo zdrówka Wam życzę i pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już bliżej jak dalej! Badź silna i dzielna - niedługo przytulisz maluszka :-) Karteczki są świetnie, akurat na święto tatusiów :-) Pozdrawiam, uważaj na siebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak to się stało, że komentarza mi nie opublikowało? Kartki świetne :-)

    OdpowiedzUsuń