środa, 7 czerwca 2017

Metryczka dla Olci

Witam Was,
Nareszcie coś większego :3, a nie same kartki. Powiem Wam, że tą metryczkę mi się haftowało rewelacyjnie, i szybko.  A efekt cieszy. Zaraz zobaczycie sami, nie patrzcie na plamy na zdjęciach. Muszę kupić nowy aparat, bo jakieś plamy mi robi na zdjęciach ;/, czyściłam obiektyw, ale nic z tego :( no aparat ma już 10 lat, i pewnie żywot mu się kończy. No ale post nie o aparacie. Czas na metryczkę.






Szczegóły:
- wymiary z ramką 30x20 cm
- nici Ariadna i DMC perłowy efekt
- kanwa 16 biała, baby różowa, jak znajdę link do sklepu gdzie ją kupiłam, to dodam.
- biała ramka z Ikei
- czas haftu: tydzień
- wzór z internetu, chomik, rosyjska strona

I jak Wam się podoba? Mi bardzo :3 a haftuje się bardzo, bardzo przyjemnie, jeszcze raz się pojawi :3. My dziś z córką jedziemy oglądać bejbika, :) może dziś dowiemy się czy to będzie braciszek czy siostrzyczka :).

Pozdrawiam
LVS

9 komentarzy: