poniedziałek, 19 czerwca 2017

Małe cuda ...

Witam,
Dziś znowu post karteczkowy, z dużych prac robię Magiczne Fuksje i jestem na 7 rządku, haft mnie męczy okrutnie, mały ale niekiedy na małym odcinku jest tyle kolorów, że się gubię.
Wyhaftuję 2 rzędy i moje ręce, dusza, i oczy błagają o przerwę i skok w bok, takim skokiem w bok są zestawy perfumowane z DMC.Czekolada.
Ale o tym też później napiszę, jak skończę czekoladę, toffi, wanilię, cytrynę, jabłuszko i truskawkę, wtedy zrobię post zbiorowy na temat tego zestawu.

Więc zostały mi karteczki które się robi mega szybko, bo są małe. W maju powstała karteczka urodzinowa dla mojej mamy z monogramem :). Uwielbiam ten alfabet, szybko się haftuje i jest mega wdzięczny i elegancki.



A tu karteczka z okazji urodzin mamy mojej mamy :)




Obie karteczki wyhaftowane muliną Ariadną zmieszaną z Brind Brand

Między tymi dwoma karteczkami dostałam zamówienie na karteczkę urodzinową, oto ona:
Mulinka Ariadna.

Ostatnia karteczka na dziś to z okazji narodzin, dołączona do metryczki z poprzedniego postu.


Mulinka Brind Brand
We wszystkich kartkach użyłam kanwy 18. 
No i dzisiaj na tyle :)
Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie komentarze.

LVS



5 komentarzy:

  1. Wszystkie hafcik są śliczne i wspaniale się prezentują na karteczkach!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i różnorodne hafciki u Ciebie zagościły. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Weroniko,ale na bogato tyle śliczności.
    Haftowany alfabet jest prześliczny.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne hafty i na pewno dużo pracy kosztowały :**

    OdpowiedzUsuń