czwartek, 18 maja 2017

Karteczkowe krople w moim wielkim morzu

Witam,
Dziś przychodzę do Was z pracami, a raczej kartkami, które zrobiłam już jakiś czas temu ale nie było okazji, się pochwalić.

W marcu dostałam zamówienie na 2 karteczki na roczek, dla małych chłopczyków. Pani wybrała wzór ze znanej serii dzidziusiów, oraz "sama" znalazła jeden wzór chłopca w garniturze. Powiem Wam, że jak zobaczyłam japoński wzór, to się przeżegnałam xD a ateistą jestem. Piękne są te wzory, ale wydają mi się mega trudne. I faktycznie męczyłam ten wzór tydzień ;/, ale nie podałam się. Oto karteczki:


Oba chłopczyki wyhaftowane:
= na kanwie 16
= muliną Brind Brand

Klientce mega się spodobały, i dostałam od razu zamówienie na kartki na dzień matki, ale o tym innym razem ;)

Kolejna karteczka, to znowu zamówienie xD tym razem na komunię. Wiecie że to moja pierwsza kartka komunijna, jakoś nigdy się nie złożyło, by zrobić. Więc jest to mój debiut. Jak Wam się podoba?

Tutaj wykorzystałam:
- kanwę 16
- mulinę Ariadna
- oraz złotą DMC

I jeszcze jajko wielkanocne, które przeoczyłam w poście wielkanocnym.

No i to by było na tyle :P Kolejnym poście kartki na Dzień Matki, no chyba, że metryczkę skończę szybciej xD.

Pozdrawiam Was :)  z słonecznego tarasu :)

 :) Zuzanka fan malin
Ponad 4 cm skrzacik :)

9 komentarzy:

  1. GRATULACJE!!!!!śliczne są twoje hafciki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te chłopczykowe, komunijna piękna, jajo też piękne, ale najbardziej podoba mi się malinowa Panna Zuzanna - urocza jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje kochana! Zdrówka życzę. A hafciki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki Weroniko, wspaniale sobie poradziłaś.
    Zdjęcie Zuzanki przesłodkie a skrzacika gratuluję, to wspaniała wiadomość. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki są po prostu śliczne.
    Gratulacje z powodu Skrzacika !!!
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!!!
    Karteczki śliczne - wspaniałe hafciki!!

    OdpowiedzUsuń