piątek, 26 maja 2017

Dzień Mamy :)

Witam,
Już drugi raz obchodzę tą święto, bardzo przyjemne święto :3 jestem szczęśliwa, że dołączyłam to grupy szczęśliwców i posiadam szkraba, a "lada dzień" 2 szkraby. 
I choć są czasami takie dni, że rąk brakuje, człowiek z sił opada, łzy po policzkach płyną, i ma się ochotę udusić i zakopać w ogródku, to nie zamieniłabym tego za żadne skarby. 
A to tegoroczne karteczki z okazji tego pięknego dnia.




Wszystkim mamusiom, zarówno tym co mają szkraby, jak i tym co na nie czekają, życzę by każdy dzień był czymś wyjątkowym. :)
Pozdrawiam
LVS



5 komentarzy:

  1. Wspaniałego masz malucha i życzę Ci równie wspaniałego następnego.
    Karteczki z okazji Dnia Matki są prześliczne. Bardzo fajne są te hafciki.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt czasami człowiek zwie z głowy włosy z przerażenia , ale jak taki szkrab powie wierszyk dla mamy to łzy wzruszenia nie dają nic powiedzieć :)
    Od młodszej córki Elizki właśnie taki wierszyk na Dzień Mamy otrzymałam i kwiatka, na którego wydała swoje kieszonkowe :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki, zwłaszcza ta z różami :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki :)
    Ja jestem potrójną mamą, i wiem o czym mówisz :)

    OdpowiedzUsuń