środa, 10 maja 2017

Dom jest tam gdzie Twoje serce

Witam,
Długo mnie nie było, a to za sprawą robienia w końcu kuchni. Mam nareszcie swoje królestwo, i mogę szaleć jak Magda Gessler. To serducho skończyłam już dawno, ale nie mogłam znaleźć odpowiedniej ramki, koniecznie chciałam kwadratową. Nie wiedziałam, że tak trudno znaleźć kwadratową ramkę. Znalazłam i oto moje serducho.






Szczegóły:
- kanwa brzoskwionowa
- Ariadna 1554
- wymiary serducha 24x24 cm, ramka 30x30 cm
- czas około: 9 godzin.


Serducho już znalazło swoje miejsce w domku :) Wita naszych gości :)



U Was też taka beznadziejna pogoda?


Życzę wszystkim wiosny, a przede wszystkim słońca.


Pozdrawiam
Lady Veronique Savage

Edit z 14.05.2017

Zapomniałam, ach to roztargnienie ciążowe, pisząc posta chciałam zgłosić tą pracę do Cyklicznych Kolorków Danusi, bo praca składa się z czerwonej muliny, pomarańczowej kanwy, i czarnej ramki, idealnie wpisuje się w ognisko. I co opublikowałam i teraz mi się przypomniało ;/. Mam nadzieję,  że Danusia mi wybaczy tą obsuwę i pracę zaliczy. xD dodatkowo praca umieszczona na żółtej ścianie xD.



22 komentarze:

  1. Fajne to serce :) I życzę miłego pichcenia i nie tylko w nowej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Weroniko fajnie że jesteś.
    Gratuluje kuchennego królestwa.
    A haft cudowny i z pięknym przesłaniem.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny haft :) W nowej kuchni na pewno przyjemniej będzie Ci się gotowało

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, pogoda u mnie jak to obuwie. Serce rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne serducho! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne serduszko a jakie piękne motto pod nim:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pracochłonne serducho:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca :) A to ciekawe, bo rzeczywiście ramek w kwadracie chyba nigdy nie widziałam tak na półce w sklepie - ale ważne, że się znalazła :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Weroniko, przepiękna ozdoba, jestem pod wrażeniem.
    U mnie pogoda już całkiem wiosenna, słoneczko świeci, a ptaki śpiewają jak szalone.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne serce, bardzo lubię hafciki tego typu!
    Witaj Weroniko!
    Bardzo Ci dziękuję za liczne komentarze na moim blogu. Zaniedbałam go ostatnio, szaleję na Insta.
    Dziękuję za życzenia. Z mojej strony najważniejsze to żeby Twój kolejny dzidziuś był zdrowy i żeby przyszedł na świat bez problemów. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne serducho :) Wspaniały hafcik.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogrom krzyżyków w tym serduchu,wyszło cudownie .
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  13. Nádherná výšivka! Príjemné dni prajem a nech sa darí ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne serducho :) Pięknie wygląda na ścianie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo piękny haft. Delikatny i taki vintage. Pasowałby do mojej sypialni:) Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. misterne...pracochłonne..
    swietny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. CUDOWNY obrazek - wspaniałe przesłanie!!!

    OdpowiedzUsuń