niedziela, 23 kwietnia 2017

Od Was

Witam,
Dziś nic mojego, dziś chwalę się Waszymi pracami :)

Uwielbiam dostawać kartki, :) ale robić je kocham jeszcze bardziej. Oto tegoroczne karteczki wielkanocne (i nie tylko) od Was.
Pierwszą karteczkę  dostałam od Ani Jacewicz z bloga  Moje życie pasją usłane .
razem z kartką przybyły 2 jasieczki, jeden już widzieliście, to 2 prace połączone, moja lala i Ani poszewka. A to druga poszewka gratisowa xD
 Już mam pomysł co na niej wyhaftuję, podusię dla dzidziusia :P jeśli dziewczynka to będzie taka lala

 a jak chłopczyk to będzie taka lala
Kolejna paczuszka przyszła od Karoliny z Bawełnianych niteczek


Kolejna karteczka przybyła od Marzenki z bloga Świat Cieni:
oraz od Gosi z bloga To co lubię
Ostatnia karteczka przywędrowała od Anety z bloga Obrazki z szycia wzięte:

Dziewczyny ślicznie dziękuje za przepiękne prace i kartki. :) Jesteście wspaniałe!

Pozdrawiam
Lady Veronique Savage



9 komentarzy:

  1. Piękną wystawkę kartek masz :)
    Każda kartka niepowtarzalna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne karteczki! Dobrze, że jednak są tacy, co pamiętają i o takiej formie życzeń!
    Chyba musimy pocztę zaskarżyć, za takie wymiętoszenie poszewek hihi.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne karteczki:-)
    Śliczne wzorki wybrałaś na podusie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności otrzymałaś. A królisia haftowałam na aidzie rustico 14ct. Bardzo dobrze mi się na niej pracuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kartki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cymesiki do ciebie dotarły.

    OdpowiedzUsuń