czwartek, 6 kwietnia 2017

Gdzie hafciarki dwie tam ...

Witam,
Na początku roku dostałam zamówienie na podusię, miała być krzyżykiem i miała być lala. Hmm ... pomyślałam wtedy, że to dobra okazja wyhaftować jakąś lalkę z tak popularnej serii Dolls. Wysłałam kilka wzorów i już tego samego dnia dostałam odpowiedz która. Padło na laleczkę w białoczerwonej sukience :) Zabrałam się do haftowania, powstała lala, hmm ale jak tu teraz ten kawałek kanwy połączyć z materiałem, aby powstał jasieczek na poduszkę, ja maszyny nie mam, a nawet jakbym miała to nie poszłabym na tak głębokie morze, bo wiem, że wyszło by koślawo. Więc poprosiłam drugą jakże wspaniałą, utalentowaną hafciarkę blogerkę Anię Jacewicz :), z tej naszej pary xD urodziła się taka podusia.






Lalka wyhaftowana nićmi Ariadna na kanwie 16 tc.

Dziękuje Ani Jacewicz za ogromną pomoc, bez niej nie dałabym rady z zamówieniem. DZIĘKUJE.

Pozdrawiam
LVS

10 komentarzy:

  1. Świetna podusia wyszła, brawo Wy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna poduszeczka i piękny hafcik:-)
    Pozdrawioam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak blogowa kooperacja - podusia jest piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super podusia wyszła spod rąk super duetu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaaa Cie! Super. Pokaż jeszcze w zbliżeniu połączenie haftu z materiałem. Ja sie przymierzam do hafciarskiej poduszki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna ta podusia:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza podusia! Śliczny hafcik:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna podusia, lala prezentuje się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna podusia , a wzorek bardzo trafiony! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna podusia, tylko się przytulać :)

    OdpowiedzUsuń