poniedziałek, 27 marca 2017

Trochę się tego nazbierało :)

Witam Was moje drogie obserwatorki.

Wiosna :) czuć i widać ją niemal wszędzie :) : na dworze, w sklepach, na ubraniach, kartkach, no pełno wszędzie :). Mi się dopiero teraz udzielił klimat świąt wiosennych :P i powstało kilka kartek z tej okazji, na razie pokażę 2 bo są w 100% ukończone. Pierwsza z barankiem

Jak zobaczyłam ten wzór xD, to wiedziałam, że niebawem muszę go wyhaftować, no popatrzcie tylko jaki czarujący jest ten baranek xD. Fajnie nawet się haftowało, chociaż powiem, że już 3 pełną białą kratkę to miałam dosyć haftować, ale się zawzięłam i jest. Haftowane na białej kanwie 16, czarną i białą Ariadną i wykorzystałam DMC ecri.

Kolejna z zającem. W zeszłym roku już wyhaftowałam tego zająca, a w tym roku komuś się też spodobał i to bardzo.
Lubię ten wzór, szybki i bardzo efektowny. Wyhaftowane jakimiś nieznanymi mulinami. Kanwa 16ct.
Inni :P wiosną robią dzieci, a inni rodzą :) w zeszłym roku na świat przybył Przemek, synek bardzo dobrej mojej przyjaciółki z podstawówki. W tym roku już przypadł roczek, ale ten czas leci, więc ciocia Wercia przygotowała taką karteczkę dla małego.

Pierwszy raz miałam do czynienia z wzorkiem z tej serii, i bardzo mi się dobrze haftowało, i na pewno nie raz wykorzystam :) przede mną jeszcze mnóstwo takich roczków :3. Wyhaftowane Ariadną na kanwie 14 ct.

W marcu urodziła się też moja francuska przyjaciółka :) Pauline, i do niej powędrowała taka karteczka.



Tak mi się spodobał ten wzór, że w tym roku wszystkim kobietką na urodziny je będę robić :3.

Do tego doszło zamówienie na 2 pamiątki Chrztu Św. Oto one:







Obie wyhaftowane muliną DMC i na kanwie 14. Tak bardzo się spodobały klientce, że zamówiła 3 kartki urodzinowe i 2 na komunie.

Jedna z tych urodzinowych już jest:




I powiem Wam, że bardzo mi się podoba, no i klientce również. Na pewno jeszcze do tych bratków wrócę w tym roku. Wyhaftowane na kanwie 14 ct Ariadną oraz Brind Brand.

Powstała jeszcze kartka z podziękowaniem, metryczka mojej córki, oraz podusia :P ale o tym innym razem :)


Pozdrawiam Was słonecznie
LVS

Ps. Zapraszam na candy organizowane przez Hanulkę 



8 komentarzy:

  1. Baranek jest przeuroczy i od razu rzucił mi się w oczy. W ogóle bardzo mi się podoba haft krzyżykowy w wersji mini, takiej na kartki, więc dzisiaj mi dogodziłaś. Bardzo fajnie zrobiłaś miejsce na prezent w pamiątkach chrztu, powiedz mi tylko, jak to zrobiłaś, że Ci się ten papier w róże nie pokruszył przy zginaniu? Może mój był jakiś zleżały?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo i różnorodnie, hafcik na roczek urzekający :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie się podoba ta z sukienką,superowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysyp cudnych karteczek u Ciebie! Podziwiam te prześliczne hafciki! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozszalałaś się z kartkami, wszystkie są cudowne :) ale jestem pod wrażeniem tej na chrzest, te ubranko wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawrotna ilość i piękna jakość!

    OdpowiedzUsuń