wtorek, 21 marca 2017

Sal krzyżykowy w ciemno :)

Witam,
W tym miesiącu Elunia, organizatorka krzyżykowego salu w ciemno wybrała hafcik z zajączkiem :) Wielkanoc za pasem, więc jak najbardziej hafcik się przydał, tym razem znowu maleństwo poszło na kartkę :P Super się haftowało tego zająca :) i efekt końcowy mnie zadowolił w 100 %. Z resztą co ja będę mówić :P zobaczcie same :)



Elciu :P znowu "troszkę" pozmieniała, ale w fioletowej skorupce w żółte kropki zając mi się podobał bardziej, no i koniecznie musiał być brązowy. Mam nadzieję, że się nie gniewasz za kolejną zmianę. A jeśli chodzi o zmiany, moja robótkowa półeczka pożegnała się z krajobrazem zimy, i bałwankami, pojawiły się elfy, hiacynty, a dziś obrazek wiosny oraz łania z dwoma szkrabami, no i malutki wazonik z białymi kwiatuszkami.
No i chociaż wiosna kalendarzowa się zaczęła, to grudnie i tak musiały po raz 2 zakwitnąć :P spotkałyście kiedyś źółte grudnie? Nie? No to zapraszam na mój parapet :)



:P A widziałam, że co niektóre z Was chwaliły się kwiatami na dzień kobiet od mężów :) to i ja się pochwalę :) oto moje kwiaty na dzień kobiet ;)


A w następnym poście opowiem, czemu tak długo nie było posta.

Pozdrawiam
LVS

i prawie bym zapomniała o banerku zabawowym :)


6 komentarzy:

  1. Fajne zające . Zachwyciła mnie Twoja" robótkowa" półeczka , świetny pomysł !
    Piękne kwiaty dostałaś w wydaniu swojego faceta i jedno jest pewne ... nie zwiędną :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten różowy nosek wystający ze skorupki jest przesłodki, a całą kartka bardzo wiosenna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To dopiero kartki na dzień kobiet. Twój facet wie co lubisz.
    Zajączek w tym wydaniu bardzo mi się podoba szczególnie w tych kolorach.
    Pozdrawiam serdecznie Weroniko i cieszę się że już jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  4. super karteczka,ja poluje na żółte i nigdy ich w sklepie nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy hafcik, kiedyś nie lubiłam takich maleństw, ale teraz je uwielbiam :) Dostałaś idealny prezent dla miłośnika rękodzielnictwa :)

    OdpowiedzUsuń