czwartek, 30 marca 2017

Metryczka Zuzu

Witam Was,
Tą metryczkę można by zaliczyć do Ufoka. Zaczęłam ją, gdy byłam na początku ciąży, a potem zawsze było coś pilniejszego. W grudniu zrobiliśmy pokoik małej, i ją przenieśliśmy :) to sobie myślę, że to najwyższy czas skończyć tą metryczkę i ją powiesić w pokoiku. Ale wpadało co rusz jakieś zamówienie, lubię zamówienia, ale to takie falowe jest, dłuuugo dłuuugo nie ma nic, a potem hurtem wszyscy się odzywają xD. No ale jest udało się, w sumie haftowałam około 14 godzin, Ariadną, trochę źle dobrałam kolory do DMC, ale nic nie szkodzi, wyszło i tak przepięknie. W oryginalnej wersji króliczej jest  niebieski, u mnie różowy, z racji :P że mam córkę ;). Nie zanudzam, zapraszam do oglądania:









Pozdrawiam :)
LVS

14 komentarzy:

  1. Piękną pamiątkę przygotowałaś dla swojej pociechy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna metryczka i fajna pamiątka dla córki :)
    Dobrze , że ją skończyłaś . Moja młodsza pociecha też ma Zofia na drugie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna pamiątka! Króliczek wyszedł Ci świetnie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna metryczka! Super, że udało Ci się ją skończyć! Będzie wspaniałą pamiątką!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, masz prawdziwy talent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki cudowny Króliczek, wyszedł rewelacyjnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna metryczka, lubię te króliczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Weronika, metryczka cudna, zresztą dla tak pięknej kobietki, jak Zuzia Zosia inna nie może być. Podziwiam zapał i gratuluję efektu.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna jest! Słodki ten króliczek i śliczne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczną pamiątka dla Panny Zuzanny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie kolory są dobrane dobrze, urocza metryczka, na pewno podoba się dla córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodka metryczka. Bardzo lubię tą serię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna , słodziutki króliś!

    OdpowiedzUsuń