poniedziałek, 20 lutego 2017

Sal w ciemno luty, i zaległy styczeń

Witam,
Luty miesiąc zakochanych, więc z tej okazji Ela wysłała nam śliczne walentynkowe wzory. Oba wykorzystałam na tegoroczne kartki walentynkowe. Oto one:



 Dodałam oczko kobietce, wydaje mi się ona teraz bardziej sympatyczna, i powiem,  że wzorek mi ię ogromnie podoba, i jeszcze nie raz go wyhaftuję, z małą korektą, kontury serduszek zrobię czarne, albo mocniejszą czerwienią,


W serduszku też troszkę zmieniłam w szczególności ogonki strzałek :).
A teraz zaległy styczeń, z powodów rodzinnych i też sporych zamówień z zewnątrz, nie zrobiłam tulipanów. Teraz nadrabiam, Troszkę zmieniłam wzór ;) i też wykorzystałam go na kartkę, tym razem urodzinową.

Zmieniłam kolorystykę, zmniejszyłam liczbę kolorów do 3, troszkę pochrzaniłam w pąku, jeśli chodzi o kolorystykę, za co Cię Elciu przepraszam. Ale efekt końcowy mnie powalił :) kartka wyszła kapitalnie!!

I to wszystko, z niecierpliwością czekam na marzec :)



Pozdrawiam
LVS


9 komentarzy:

  1. Wspaniale Ci wyszły te hafciki i zrobiłaś z nimi przepiękne karteczki:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki! Pięknie wykorzystałaś wzorki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te wzory, zwłaszcza dziewczyna sercami. Te strzały Amora "atakujące" serce , jakoś tak kojarzą mi się z "Krzyżakami", których właśnie czytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie zaglądałam, ale chyba wszyscy mamy ten sam problem - nie można być wszędzie. Bardzo ładne kartki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki powstały przy użyciu tych uroczych hafcików. :)

    OdpowiedzUsuń