środa, 1 lutego 2017

Poduszka z pupą xD

Witam,
Kilka miesięcy temu miałam sen o poduszce, poduszce z pupą :). Jakie było moje zdziwienie, będąc w pewnym rejonie Poznania, wcześniej niż zaplanowałam, weszłam do pasmanterii a tam dodatek na poduszkę jak z mojego snu. Bez zastanowienia kupiłam, w domu przystąpiłam do rysowania pupy, a potem haftowanie i takie o to cudo powstało na Walentynki dla mojego faceta :)






Poduszkę szybko się haftuje bo tylko 2 godzinki, a jaki efekt, i do tego zabawna praca :) bo każdy się uśmiechnie na jej widok :).

Pozdrawiam
Lady Veronique Savage

10 komentarzy:

  1. Ale śmieszna :) bardzo fajny pomysł i super wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Weroniko masz rację każdy uśmiechnie się na widok takie poduszki. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny pomysł. Myślałam ze takie hafty to tylko na woteczki dla bielizny pasuja a tu prosze taki pomysł..ganialna

    OdpowiedzUsuń
  4. Fikuśny prezent i na pewno sprawi radość facetowi :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezła ta pupa, podoba mi się. Twojemu mężowi też się spodoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, chłopak na pewno będzie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabawna poducha:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. To żeś wymyśliła prezent na walentynki. Tego jeszcze nie było. Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta poducha jest zajefajna:D świetnie to wymyśliłaś!

    OdpowiedzUsuń