niedziela, 26 lutego 2017

Karteczki urodzinowe z monogramem

Witam,
Luty to nie tylko miesiąc miłości, ale i urodzin (urodziny teściowej, mojej chrzestnej oraz żony mojego bliskiego kuzyna). Dla teściowej zrobiłam taką karteczkę.




Uwielbiam ten alfabet, bardzo się przyjemnie go haftuje i do tego jest taki piękny. Druga karteczka urodzinowa dla żony kuzyna.






Literki wyhaftowane na kanwie 18 tc, mulinki Brind Brand 402, 401, 404, 304, oraz DMC 3348, 3346.

i dzisiaj taki szybki post, bo zbieram się do pracy.

Pozdrawiam
LVS

11 komentarzy:

  1. WOW...przepiękne są te kartki z monogramami :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kartki wyszły , a literki zawsze się przydają :):)
    Kanwa zwykła czy plastikowa ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykła, nigdy nie haftowałam na plastikowej

      Usuń
  3. Piękne!! U nas taki imprezowy jest grudzień - urodziny mamy, siostry, chrześnicy, moje, imieniny siostry i jeszcze rocznica ślubu rodziców :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne kartki. Masz rację - bardzo piękny alfabet, wygląda tak subtelnie i elegancko. I ładnie skomponowałaś haft z papierem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Te literki są naprawdę piękne, a same kartki śliczne. U mnie w styczniu i w czerwcu jest najwięcej kartkowych okazji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne karteczki, fajnie dobrałaś papier do haftu:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te Twoje karteczki. Ja również mam w swoich zasobach schemat tego alfabetu i nie zawaham się go w przyszłości użyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale :) Teraz sobie pomyślałam, że sama nigdy jeszcze nie haftowałam literek. Hm... Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te monogramy, aż mi się zachciało taki wyhaftować ) śliczne kartki z nich wyczarowujesz :)

    OdpowiedzUsuń