sobota, 4 lutego 2017

Japoneczka

Witam,
Dziś króciutko. Kilka tygodni temu, mój bardzo dobry przyjaciel, obchodził 28 urodziny, a że kocha wszystko co się wokół Japonii kręci, to powstała taka karteczka z Japoneczką.




Szukając czegoś dla mojego przyjaciela w google, natknęłam się na obraz taki, powiększyłam go i zaczęłam kombinować z moją Japoneczką :) i się udało. 
Jestem zachwycona tą Japoneczą, jeszcze raz ją kiedyś wyhaftuję, a że do niej wykorzystałam takie kolorki jak zielony, źółty, czarny :) czerwonego nie ma to idealnie się wpisuje ona w kolorystyczny luty u Danusi :).

Japoneczka wyhaftowana na 18 ct, mulinami:
-> Ariadną białą, 1610,1679,1623,1745, 1765, czarną
-> BrindBrand 107,405,503,401, 5165, 402, 306,
-> niewiadomego pochodzenia: ecri, jasnożółty, pistacjowy.

Ja wracam szybko do mojego małego krzykacza xD
Pozdrawiam
LVS

ps: zapomniałam o banerku xD
Swoją drogą to miałam kiedyś taką zieloną papużkę, Gwidon miał na imię, znaleźliśmy ją w parku :).

34 komentarze:

  1. Śliczna Japoneczka, piękne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Weroniko cudowny haft. Wybrałaś piękny wzór i na pewno spodoba się przyjacielowi. I właściwie masz dwa w jednym. Od razu prace na wyzwanie u Danutki. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna Japoneczka! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna japoneczka, piękny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super babeczka mu się dostała

    OdpowiedzUsuń
  6. hafcik rewelacyjny:) fajny pomysł na karteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wzór i wspaniały haft!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarująca Japoneczka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego jeszcze nie było ,Japonka w papuzim kolorze.
    No piękna jest,nawet ślicznie się zarumieniła,pewnie na widok Twojego przyjaciela haha ,ciekawe czy jego też jakiś pąsaty rumieniec dopadł, widząc taką śliczną karteczkę .
    Weroniko dziękuję za udział w kolorkach i pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka jest śliczna. Hafcik Japoneczki jest rewelacyjny. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka :) Nie dziwię się,że Twój przyjaciel kocha wszystko co wokół Japonii się kręci-bo to faktycznie bardzo ciekawy kraj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny ten hafcik,też jestem nim zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  13. wcale się nie dziwię bo wzór jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. urocza japoneczka, prześliczny hafcik

    OdpowiedzUsuń
  15. To bardzo oryginalna karteczka, hafcik jest śliczny!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna japoneczka :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękna japoneczka- podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny motyw Japoneczki, cudna kartka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna :) Bardzo fajny motyw na kartkę.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna karteczka z przeuroczym haftem ☺ Ta Japoneczka jest fantastyczna !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Haftowana japonka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń