czwartek, 5 stycznia 2017

Kartki od Was

Witajcie,
Dzisiaj post karteczkowy, ale nie chwalę się swoimi pracami, a cudzymi.
Po prawej stronie kartki na moje 30 urodziny, po lewej świąteczne.
Pierwsze dwie kartki są od Marzeny z bloga Świat Cieni. Pierwszą z Mikołajem dostałam wraz z bałwankiem i aniołkiem, oto ona:
później Marzenka wysłał mi jeszcze jedną, o taką :)
W kolejnych dniach przyszła karteczka od Anety z bloga Obrazki z szycia wzięte.
Ostatnia kartka jaka do mnie trafiła to od Ani Jacewicz, z bloga Moje życie pasją usłane:
Aniu jak zrobiłaś te fale w bucie, to ja nie wiem, jakaś magia, czary.

Dziękuję Wam dziewczyny za przepiękne kartki, wspaniale się patrzyło na nie w święta, przy zapalonym kominku, z kubkiem grzańca :** DZIĘKUJE!




6 komentarzy:

  1. Kartka każda inna i każda ma swój urok :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, ale choinka od Marzeny przyćmiewa wszystkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczkowy zawrót głowy :) Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki dostałaś.
    Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i rodziny w Nowym Roku.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń