piątek, 16 grudnia 2016

Trzej amigos ...

Witam,
Obiecałam post o pewnym zamówieniu :P. Kilka miesięcy temu miałam zamówienie na podusię z baletnicą dla nowonarodzonej dziewczynki Mai. Mamie Mai się tak spodobała poducha, że zamówiła ich, 3: dwie miały być z baletnicą, a trzecia z czymś dla dziewczynki w wieku 8-9 lat. Zaproponowałam sową :) i od niej zacznę Już kiedyś haftowałam ten wzór :) Tym razem, dodałam małego kwiatka, duży kwiat po lewej stronie został rozbudowany, a sowa powiększona o 5 cm. No nie zanudzam :) Zapraszam do oglądania :)





Do podusi dodane zostało imię Basia. Haftowana około 3 dni, mulinkami: ariadną białą, czarną, 1654,1524; oraz Brind Brand 208,207, 5104, 204, 926, 109, 5165, 107.

Do zamówienia powstały też 2 podusie z baletnicą, jedną baletnicę, zażyczyła sobie klientka na niebieskiej poduszce.  I oto są dwie siostry bliźniaczki.






 Podusie ślicznie zapakowane, do tego dodałam kartkę haftowaną z podziękowaniem za złożone zamówienie i z życzeniami świątecznymi oraz z bombką :) o której będzie w następnym poście.

Wyhaftowanie jednej zajmuje mi jeden dzień. :) Mulinkach jakie używam do nich mówiłam 2 razy, więc 3 raz :) pisać o tym samym :). Jutro kobietka odbiera paczuszkę, ciekawa jestem jak zareaguje na gratisy :3.

Pozdrawiam i zapraszam na kolejnego posta :)
LVS

4 komentarze:

  1. Bardzo eleganckie podusie i jeszcze do tego imię - super :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baletnice są piękne, a poduszka z sową przypomina mi te, które haftowała moja babcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne podusie. Te z baletnicą są moimi faworytkami. śliczny i subtelny hafcik. :)

    OdpowiedzUsuń