niedziela, 11 grudnia 2016

Małe jest piękne ...

Witajcie,
Jakiś czas temu zrobiłam te drobiazgi, ale nigdy nie było czasu ich pokazać. Dziś mam troszkę wolnego, a więc, post ;). Pod koniec października wyhaftowałam mały hafcik 4x6 cm, przedstawiający małą księżniczkę, hafcik wylądował na kartkę, niestety gdzieś zaginęły mi zdjęcia z kartki, mam tylko jedno, księżniczkę z bliska. Oto ona:
Dziewczynka wyhaftowana na kanwie perłowej DMC, mulinami: złotą, czarna Ariadna, DMC 746, Brind Brand 405, 402, 401,  oraz żółty i beżowy niewiadomego pochodzenia. Wzór pochodzi z internetu.
Bardzo fajnie się haftowało ten wzorek :) Szybko i przyjemnie :).
Kolejna dla małego Michałka, który na świat przyszedł 5 listopada, nawet nie przypuszczałam, że tak fajnie wyjdzie ta kartka. Oto ona:
W ostatniej chwili coś mnie tknęło i dodałam koronkę, ale jestem zadowolona z tego efektu końcowego :)
Wzorek również znaleziony w internecie
Kilka lat temu, gdy zaczynałam przygodę z kartkami haftowanymi, wyhaftowałam wzór wózeczka, powiem, że wózeczek dał mi w kość, z tymi różami w szczególności, konik jest o wiele łatwiejszy, albo ja już mam taką wprawę w małych wzorach. Haftowałam Ariadną 1554,czarną i białą, 1611, 1623, 1773, Brind Brand 500, 315, 214 oraz Odra 25.

Na początku listopada, natchnęło mnie na ludziki piernikowe, :P serwetkę widzieliście, do tego kupiłam filc, i zrobiłam pierwszy raz coś z filca :) o taki sobie Pan Guziczek. Ludzik ma haftowane oczka, 2 drewniane guziczki i mierzy 8 cm.
Potem powstała mała 6cm bombeczka z cekinów niebieskich, czerwonych i kawała tasiemki.

:)
Na dzisiaj to wszystko. Za kilka dni pojawi się post o pewnym świątecznym zamówieniu :).

Pozdrawiam
LVS


9 komentarzy:

  1. Ale piękne zimowe ozdoby i karteczki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Weroniko mini hafty są zawsze urocze,ale widzę,że tworzysz i w innych technikach. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie kartki z małymi haftami to są prawdziwe perełki. Nic tylko je oprawić i powiesić na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Małe hafciki mają w sobie ten niepowtarzalny urok , dlatego , że są takie delikatne :):)
    Bombka ekstra wyszła !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te hafciki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I hafty śliczne (lubię takie maleństwa) i piernikowy filcowy ludek, a na bombkę napatrzeć się nie mogę, bo bardzo lubię połączenie czerwonego z niebieskim.

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniś jest bardzo fajny, a karteczka z nim wyszła cudna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń