wtorek, 20 grudnia 2016

Krzyżykowy SAL w ciemno

Witajcie,
Kilka tygodni temu, zapisałam się na SAL krzyżykowy w ciemno u Elci. Na grudzień Elcia wysłała nam wzór świętej rodziny, :) ja zmieniłam kolory i wykorzystałam hafcik do bombeczki.





Bombeczka karczochowa, 12 cm, zużyłam 5 metrów wstążki czerwonej, i 3 metry złotej. Obrazek wyhaftowany na kanwie 16, mulinkami Ariadną 1654, 1747, Brind Brand 208, oraz złotą. Wzór bardzo mi się podobał, prosty, szybki a jaki efekt. Elci dziękuję za wzorek jeszcze się przyda ;) a tutaj banerek 
Pozdrawiam
LVS

PS: W poniedziałek obchodziłam 30 urodziny :), zapraszam wszystkich na wirtualnego torta, częstujcie się. 

11 komentarzy:

  1. Bombeczka jest przepiękna. Ślicznie wkomponowałaś hafcik we wstążeczki.

    A i kochana- wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Ja także od 4 miesięcy jestem ryczącą 30-stką. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze życzenia z okazji urodzin! Spełnienia marzeń w życiu prywatnym i zawodowym! Tort pierwsza klasa! A bombeczka piękna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń:)Fajny pomysł z ta bombką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia i spełnienia marzeń Ci życzę:-)
    Torcik świetny!
    Bombeczka jest fantastyczna!
    Bardzo mi się takie podobają, nawet chciałam taką zrobić, ale nie wiem czy mi starczy czasu przed świętami:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat, sto lat, niechaj żyje nam :-)


    Bombka bardzo efektowna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne urodziny, ech kiedy to było ....;-)
    Spełnienia marzeń i zrealizowania wszystkich życiowych planów. Sto lat w zdrowiu:-)
    Bombka fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat! no a bombeczka super! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze życzenia Urodzinowe !!!!
    Śliczna bombka wyszła po połączeniu dwóch technik w całość :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bombka śliczna! Świetny tort:) Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego :)
    Bombka śliczna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze życzenia z okazji urodzin. Zrobiłaś sobie prześliczną bombeczkę natę okazję ;)
    Serdeczne pozdrowienia i życzenia z okazji Świąt.

    OdpowiedzUsuń