czwartek, 29 grudnia 2016

Fioletowa baletnica i kilka karteczek

Witam,
W tym roku u mnie brak kartek świątecznych, nie miałam czasu na haftowanie ich, jeszcze nie potrafię wygospodarować sobie tyle czasu z małą i z pracą by na wszystko starczyło. Najgorsze są dni gdy partner jest w domu, nie wiem co się dzieje z tym czasem, ale wtedy z niczym się nie wyrabiam, a przecież nic takiego się nie robi (nie składa mebli, nie jeździ nigdzie) jednak ten czas gdzieś przelatuje między palcami. Ale nie o tym post :) Kilka dni temu pewna młoda dama miała swoje 4 urodzinki. Mnóstwo dobroci spotkało nas ze strony jej mamy Poemi z bloga banaliki, z mojej powstała karteczka i podusia.
Najpierw karteczka, z elfikiem






Elfika znalazłam w czeluściach internetu, oto wzór:
Oczywiście jak to ja, zmieniłam wzór, a co xD, mulinki: jasno różowa i żółty niewiadomego pochodzenia, Brind Brand: 1135, 405, 401,402,111, oraz czarna Ariadna.

Do karteczki dołączyłam poduchę z fioletową baletnicą, to jeden z kilku ulubionych kolorów solenizantki.






:) Tym razem widzicie, baletnica jest brunetką a nie blondynką i ma fioletowe kwiatuszki oraz spódnicę :) Mulinki: Brind Brand 730, 110, 5165, 926, Ariadna 1747.

A to zadowolona solenizantka :)


21 grudnia urodziny obchodził mój kuzyn :), niedługo zostanie tatą :) na razie posłałam mu karteczkę urodzinową o taką


Mykam do pracy, bo zaraz się spóźnię :) potem uzupełnię posta :)

Pozdrawiam
LVS

7 komentarzy:

  1. Śliczny prezent i solenizantka zadowolona :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent prześliczny :) pozdrawiam cieplutko i życzę szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent przygotowałaś! kartki również cudne! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prezenty przygotowałaś! Gratulacje! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki! A podusia z baletnicą cudowna!!! Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe baletnice i elfik śliczny,wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduszka z baletnicą jest przepiękna, bo że kartki piękne zrobiłaś, to pisać nawet nie muszę :-)

    OdpowiedzUsuń