wtorek, 25 października 2016

Wymianka z Marzenką :)

Witam,
Kilka miesięcy temu, zobaczyłam gruszkę szydełkową u Marzenki z bloga Świat Cieni. I w mojej głowie zaświtał pomysł wymianki. Poprosiłam Marzenkę o tą gruszkę oraz kilka dowolnych owoców i warzyw do zabawy dla Zuzi na roczek. To co dostałam, to prawdziwy skarb. Popatrzcie:



Nie gwarantuje, że są wszystkie owoce i warzywa na zdjęciu, bo siła rzeczy wymianka Marzenki jest w ciągłym ruchu, co widać na załączonym bałaganie mojej córki xD:

Na pewno nie ma żółto-białego kota, bo córka się z nim nie rozstaje, wszelka próba zabrania go kończy się płaczem, więc pokażę innym razem :P podkradnę zdjęcie u Marzeny xD.
A ja dla Marzenki przygotowałam poduchę ze słoniem ;)


Z maila wynika, że bardzo bardzo się podobała :) Co mnie cieszy ogromnie :).


 i na końcu ogonek

Do wymianki chciałam dodać 4 serwetki ze słonikami, w głowie wymyśliłam sobie, że muszą być po łuku i koniecznie mama i dzieciątko słonik idące sobie razem, a słonik koniecznie trąbą ma trzymać ogonek, talentu rysowniczego nie mam, internet też nie pomógł. Więc wyhaftowałam truskawkowy duet serwetkowy.




Do tego witrażykowa kartka
Kilka przydasiów, coś słodkiego na ciepło do picia, i do kawki, i voila, paczuszka wczoraj wysłana, a dziś do Marzenki dotarła  :). Wszystkim życzę tak błyskawicznej Poczty Polskiej.

Dziękuje Ci Marzenko jeszcze raz za cudowną wymiankę :)

Pozdrawiam
LVS

15 komentarzy:

  1. O cudny warzywnik córcia będzie mieć :)
    A Marzenka uwielbia słonie więc ten na 100 % przypadł jej do gustu - słodki jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Weroniko jak już napisałam jestem zachwycona wszystkim i bardzo zaskoczona ilością Twojej wdzięczności postaram się wszystko dobrze wykorzystać. Najważniejsze, że Zuzia bawi się moimi tworkami choć nie są najdoskonalsze, a dzieci są najlepszymi oceniającymi.
    Na punkcie słoni mam bzika więc zakochałam się w słoniku od Ciebie od pierwszego wejrzenia. A serwetki z truskawkami są tak realistyczne, że chciałoby się od razu takiej świeżej z krzaczka. I do tego pasują mi do mebli. A słodkości chyba szybko znikną. Ponieważ jestem nie haftując bardzo cenię takie prace są dla jak skarby. Pozdrawiam serdecznie i bardzo za wszystko dziękuję 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Aha, Weroniko gdzieś mi wcięło Twój adres mailowy, napisz proszę do mnie zgłoszenie do salu.

      Usuń
  4. Piękne prezenty, udana wymiana! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna wymiana, a tu istny ogród warzywny. Słoń przecudny :)
    Pozdrawiam :)))
    Ps. widzę, że świnki morskie są ulubionymi pupilami. też "wychowałam" dziewięć sztuk, ale po przeprowadzce na mniejszy metraż, nie mam warunków na kolejną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wspanialosci i od Ciebie od Marzenki! Zdolniachy !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się wymieniłyście :) Twoja Zuzia ma cudowny warzywniak! :D I z tego co widzę, ma takie same klocki jak moja Zuzia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super są! Cieszę się, że dostała te klocki na urodziny, potrafi spędzić przy nich 30 min układając.

      Usuń
  8. Widzę, bardzo udana wymianka. Słonik jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się pięknie wymieniłyście. Warzywniak jest super, a na słonia, serwetki i kartkę napatrzeć się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się obdarowałyście, to była udana wymianka.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne serwetki, u mnie richelieu jest w odstawce, na rzecz koralików :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wymieniłyście się samymi wspaniałościami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny warzywniak!
    ale na tego kapustożercę lepiej uważaj ;-P

    OdpowiedzUsuń