poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Podusia z sową :)

Witam,
Dziękuje za kciuki, niestety oblałam egzamin, tyłem na łuku wjechałam w pachołek i do widzenia  :(. No nic  trudno, teraz kolejne 2 miechy będę zbierać kasę na egzamin i dodatkowe jazdy :(.

No ale nie o tym, post będzie o kolejnej podusi. Tym razem bohaterem podusi jest sowa :)


Sowę zgłaszam na kolorystyczną zabawę do Danusi. Tło i listki mamy pistacjowe, główka i niektóre elementy kwiatów są malinowe, dziób i kwiatki są waniliowe, oczka i brzuszek śmietankowy, gałązka czekoladowa, a skrzydełka, ogonek i niektóre elementy kwiatków morelowe. Wykorzystałam wszystkie 6 lodowych kolorów. Mam nadzieję, że ta podusia, jak i lipcowa Danusi się spodobają :)
Ja uwielbiam lody, ale ze względu na moją dietę, nie mogę ich jeść, moje ulubione to miętowe z kawałkami czekolady, bananowe, oraz pistacjowe. Jak byłam w ciąży z Zuzą jadłam tylko orzechowe i to nie byle jakie musiały być koniecznie orzech włoski xD ile ja się naszukałam tych lodów. Specjalnie dla mnie kobieta ze sklepu zwoziła z Zielonej Budki te lody :3.
Szczegóły:
-> bawełniany, jasno zielony jasieczek 40x40 cm
-> czas: 3 godziny
-> mulina: Ariadna: 1654, 1612, biała, czarna, Brind Brand 207,208, 109, 926, 5165, 402, 107, 5140.
-> wzór z internetu




Na koniec banerek do zabawy, i lecę do Stefana.



Pozdrawiam
Lady Savage


30 komentarzy:

  1. Też taki błąd zrobiłam na egzaminie:P Głowa do góry, nie poddawaj się!! Piękna poducha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę szkoda, że się nie udało. Ja też pierwszy egzamin oblałam, ale drugi już się udało zdać.

    Sowa jest niesamowita. Musze kiedyś spróbować takiego haftu. Domyślam się, że to płaski, ale nie znam się na takowym, wiec mogę się mylić :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sowa, zawsze to odmiana od gotowych nadrukowanych poszewek, na taką aż miło spojrzeć i głowę przytulić. Głowa do góry, następnym razem pójdzie lepiej na egzaminie, tylko szkoda kasy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic się nie martw, oni często tak robią. Trzymam dalej kciuki :) Hafcik śliczny. Miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sowa mi się bardzo podoba:) A z egzaminem nie martw się co nas nie zabije to nas wzmocni!!!Trzymam kciuki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sówka wyszła śliczna, taka... Słodziutka. Jak lody ;-)

    A co do egzaminu. Następnym razem będzie lepiej. Sama powinnam prawko zrobić, ale przeraża mnie siadanie za kierownicą (o egzaminie już nie wspomnę).

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci wyszła ta podusia, jest taka bardzo słodka przez użycie lodowych kolorków.
    No cóż przykro, że się nie udało za pierwszym razem zdać egzaminu, trzymam kciuki o pomyślny wynik w następnym podejściu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana słodziak z tej podusi ,jest taka przytulaśna z ślicznym hafcikiem ,taka delikatna ,że aż szkoda do niej przykładać główkę .Ja bym ją używała jedynie do dekoracji ,pewnie też tak zrobisz .
    Co do egzaminu trzymamy kciuki dalej,jak nie teraz to następnym razem musi się udać ,prawda?
    Dziękuję ,że zrobiłaś kolejną lodową pracę ,to miód na moje serce.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetną poduszka. Kojarzy mi się z tymi wyszywanymi przez moją babcię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana ja zdałam dopiero za 4 razem ..oby Tobie udało się szybciej ..bo to był dla mnie ogromny stres
    poduszeczka z sową jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za kolejny egzamin :), aż miło utulić się do takiej podusi w smuteczku :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pastelowa sówka przesłodka i urocza. Trzymam kciuki za następne podejście do egzaminu.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam sówki :) Podusia piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Którz nie kocha sówek ja z pewnością więc poducha jak najbardziej dla mnie :) Super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna podusia powstała :) A egzaminem się nie martw, będzie lepiej kolejnym razem! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sówka jest przeurocza;)
    Na pewno kolejny egzamin zdasz bezbłędnie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. To już prawie miesiąc, więc emocje poegzaminowe opadły - trzymam kciuki za kolejne podejście. Znam tylko jedną osobę, której udało się za pierwszym razem.
    Sówka jest świetne - ma tak ładnie dobrane kolory. Tylko te oczki nieco smutne...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczny hafcik, bardzo delikatny. Miło głowę złożyć do snu na takiej podusi:)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna podusia, podziwiam bo ja za haftem nie przepadam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna sówka. Następnym razem na pewno się uda z egzaminem. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna poduszka z sówką:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie takie poduszki mi się podobają , tylko żeby był na poduszce wyszyty jednorożec :**

    OdpowiedzUsuń