czwartek, 4 sierpnia 2016

Kolejna podusia i kartki bożonarodzeniowe

Witajcie,
Na wstępie chcę napisać, że mam pracę, nie jest to moja praca marzeń, co troszkę mnie frustruje. Ale jest to praca, będą pieniądze, będą pobierane raty kredytu i to się liczy ... niestety. W między czasie szukam czegoś "mojego".  Ale nie o tym post. Zaraz po sowie powstała podusia z Elfem, obie poszły w prezencie do bardzo fajnej rodziny. Oto podusia:


Szczegóły:
-> czas: ok 4 godzin
-> materiał: jasno zielona bawełna
-> mulina:DMC 3348, 3325, 341 oraz DMC Pearlescent Effect E211; Ariadna biała i czarna, 1554, 1474, 1773; Brind Brand 111, 110, 208, 207, 107, 506, 5165.
-> haft płaski i łańcuszek

Doszłam też do wniosku, że praca, dziecko, magisterka (tak ciągle walczę z jej napisaniem) to za dużo, i trzeba się zabrać za kartki świąteczne, bo mogę się nie wyrobić :P I tak powstały już pierwsze dwie kartki.
Szczegóły:
-> czas: 30 min
-> haft płaski
-> materiał: biała bawełna
-> muliny: 415 oraz Madeira 2214
-> kilka perełek, koralików, guzików i voila

Druga z bombeczką, kocham te wzory są takie wdzięczne.
Szczegóły:
-> czas:2 godziny
->  mulina to 2 niebieskie niewiadomego pochodzenia oraz fioletowa metalizowna

Moje dziecię dzielnie znosi żłobek :) szkoda, że w pon muszę ją zostawiać tam na 9 godzin, ujrzę ją rano :( przebiorę, nakarmię i odprowadzę, i znowu ujrzę ją dopiero rano :( ach! Ciężko być mamą w tych czasach :(.
A i jeszcze się pochwalę. Kilka miesięcy temu zamówiłam śpiworek do żłobka u Poemi :) z bloga Banaliki. I paczcie jakie cudo zrobiły jej rączki. Jestem zachwycona i Zuza też!


Pozdrawiam
Lady Savage

10 komentarzy:

  1. Jak tu dzisiaj pięknie i kolorowo. Powodzenia w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna poduszka :) Powodzenia w pisaniu pracy. Ja z moją magisterką też walczę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest ta podusia Weroniko. Czasem bywa trudno ale jestem pewna, że sobie poradzisz. Masz śliczną córeczkę, prawdziwy aniołek!
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podusia piękna jak i poprzednia :* a kartka w sam raz do Uli w tym miesiącu guzik- nie zgłaszasz?
    Córcia jak marzenia- słodziak do tulania i jaka już duża :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzwanie z guzikiem, nie trafiłam, dlatego nie zgłosiłam.

      Usuń
  5. Ładne karki i poduszka <3 Ciągle nie wiem, kiedy znajdujesz wolny czas :)

    OdpowiedzUsuń