piątek, 8 lipca 2016

Wymianka z Joanną

Witam,
Dziś post wymiankowy, a z kim się wymieniłam? A z Joanną, z bloga Czekając na wenę. Kto tam jeszcze nie zawitał :) zapraszam w imieniu Asi. Joanna robi wspaniałe rzeczy z filcu, haftuje krzyżykiem i robi cuda z makramy. I chociaż rzeczy z tego ostatniego mi się nie podobają. To gdy zobaczyłam u Joanny żółwiki ... zakochałam się! Napisałam o tym w poście. I kilka dni później Joanna wysłała do mnie maila z propozycją wymianki :) a czemu nie? :) I tak powstał dzisiejszy post :P Oto co otrzymałam od Joasi :)



Tyle szczęścia na raz :3 rodzinka  żółwików wymiata, już dostał jednego mój partner do kluczy, ja mam swojego zielonego też przy kluczach :) a 2 pozostałe zachowam na kiedyś (będzie jeden dla Zuzi a drugi dla rodzeństwa od Zuzi). I każdy będzie miał żółwia przy kluczach ;). Wiewiórka idealnie pasuje do mojego fikus :) zadomowiła się w dziupli :P. Słodycze uchowały się godzinę xD a kawusię sobie popijam pisząc posta. Jest pyszna :3 Wisiorek i bransoleta :P moje, schowane do szkatułki z biżuterią, teraz muszę sobie tylko odpowiednią bluzkę kupić :).
Joannie spodobały się moje kocie magnesy na lodówkę :) i poprosiła o jeden taki magnesik :)


Kotek powstał :) na kanwie 14 DMC opalizującej. Podczas jednego filmu :) z  pomocą przyszły muliny Ariadny czarna, 1654, 1548, Brind brand 202, oraz ecri i brązowa niewiadomego pochodzenia. Do tego doszły słodkości, herbata, serwetki richelieu, tylko ja ... zapomniałam ofocić xD. Jak Joasia pokaże na swoim blogu wymiankę :P to jej podkradnę zdjęcie :P

Pozdrawiam
Lady Savage :)


8 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo cieszę się, że niespodziewajki się Tobie spodobały! Nie wiem tylko czemu tak późno dostałaś paczuszki, zahaczyły chyba o Amerykę :-) Ja jestem zachwycona magnesikami! Często na nie zerkam. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wymianka, żółwia rodzinka superaśna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że wymianka obustronnie udana:) Śliczne i żółwiki, i magnes z kotkiem! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty. Wpadł mi w oko ten naszyjnik i bransoletka. Zółwiki też bardzo mi się podobają - są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie się wymieniłyście. Moje serce skradł fioletowy żółwik i wiewiórka, że o biżuterii nie wspomnę. Serwetki piękne zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zolwie naprawde fajne ;) Wiewiorcia tez cudenko!

    OdpowiedzUsuń