sobota, 23 lipca 2016

Podusia dla córeczki :)

Witam,
Ostatnio dużo się u mnie dzieje. 30 lipca czeka mnie egzamin państwowy z prawo jazdy. Proszę o kciuki. Proszę też o kciuki, bo szukam pracy, i ciężko :( a kredyt sam się nie spłaci :(. W czwartek mnie oszukano ;/. Dzwoniła do mnie kobieta z Carrfour w sprawie pracy. Stanowisko specjalista do kontaktów z klientem francuskojęzycznym. Pojechałam w czw na rozmowę francuskojęzyczną a tu kobieta do mnie mówi, że oni to stanowisko od dawna mają obsadzone ;/ i jak co to kasa. Proponują 1800 zł brutto. I ja do niej grzecznie jak to jest, że z inną ofertą dzwonicie, a inną proponujecie na rozmowie. A ona, że jeszcze się załapię na wysokie stanowisko, bo u nich jest coś takiego jak droga kariery ;/. A ja jej na to, wie Pani co ja już na zmywaku i cheesburgery robiłam. Taka zmywakowa robota jest dla studentów. Jeszcze za 1800 zł brutto. Noż kurdę ;/ to Biedronka za dokładnie taką samą pracę proponowała mi 2100 zł brutto plus paczki na święta dla Zuzi. wycieczki pracownicze i jakieś bony i kartę multisport. Wkurzyła mnie tym oszustwem. Bo z Czapur musiałam wyjechać o 7 rano z dzieckiem by o 10 być na rozmowie ;/. Wróciłam do domu, zaglądam na stronę Carrfoura a tam oferta aktualna ;/ szukają kolejnego osła, który się nabierze ;/. No ale post nie o tym. Przyśniła mi się podusia z baletnicą, kilka dni po śnie zobaczyłam promocję w mojej pasmanterii na tiul, i na wystawie był różowy brokatowy tiul. I tak oto powstała podusia dla Zuzy.

Podusię zgłaszam do Cyklicznych kolorków u Danusi. Cera baletnicy jest morelowa. Włosy mają kolor wanilii, a reszta to malinka :). Mam nadzieję, że praca zostanie uznana :) Oto banerek
Szczegóły:
-> jasiek bawełniany w kolorze delikatnego różu
-> muliny: Brind brand 405, 5140, 5165, oraz morelowy i jasny różowy niewiadomego pochodzenia.
-> kawałek tiulu z brokatem
-> styl: haft płaski, kwiaty we włosach haft supełkowy.

Mam nadzieję, że poduszka się podoba. Bo mi bardzo. Czekam tylko na skończenie pokoiku małej, i udekoruję nią mały fotelik :).

Pozdrawiam
Lady Savage

23 komentarze:

  1. Weroniko trzyma kciuki zdaj prawko za pierwszym razem żebyś na następną rozmowę o prace mogła pojechać samochodem oczywiście do wymarzonej pracy.
    Powodzenia :-)
    Poduszka dla Zuzi słodka i świetny pomysł ze spódnicą dla baletnicy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa podusia, a mi najbardziej spodobały się literki, niezwykle starannie wyhaftowane. Powodzenie na egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana gdzie można poczytać o tej zabawie, która ruszy 1 stycznia??? Z tymi sklepami to już tak jest, że jest jeden wielki wyzysk człowieka, narobić się trzeba, a płacą kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana gdzie można poczytać o tej zabawie, która ruszy 1 stycznia??? Z tymi sklepami to już tak jest, że jest jeden wielki wyzysk człowieka, narobić się trzeba, a płacą kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowa i śliczna ta podusia. No i proszę jaki miałaś fajny sen. Można powiedzieć proroczy :)
    Trzymam kciuki za zdanie prawa jazdy, no i znalezienie odpowiedniej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i z pomysłem wykonana podusia :)
    A z pracą u nas ciężko ... wiem sama coś o tym ...

    OdpowiedzUsuń
  7. podusia piękna a pracę na pewno znajdziesz

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszka piękna jak ze snu. Trzymam kciuki i za pracę (tak naprawdę ona czeka na człowieka, tylko płacą za nią marnie) i za prawo jazdy. Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna podusia dla małej księżniczki.
    Trzymam kciuki za egzamin. No i za znalezienie fajnej pracy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna podusia, w sam raz dla małej księżniczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, to Zuza będzie teraz miała bardziej kolorowe sny na tak ślicznej i mięciutkiej podusi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna jest ta podusia! Mocno trzymam kciuki za Twój egzamin i za znalezienie upragnionej pracy. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysl na polaczenie materialow ;) U mojej corci pewnie by to nie przeszlo - wszystko co chociaz troche odstaje jest tarmoszone i jedzone!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, zapomnialabym!
      Powodzenia na egzaminie!

      Usuń
  14. Trzymam kciuki :-)
    Poduszeczka bardzo pomysłowa i super do małej księżniczki do pokoju :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podusia dla córeczki jest śliczna i słodka.
    I mam nadzieję, że córeczce przypadła do gustu.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Baletnica na podusi jest piękna, taka zwiewna i delikatna :) Super !

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna podusia:) Życzę powodzenia na egzaminie!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka ze mnie gapa, przecież 30 lipca był dwa dni temu:P W takim razie czekam na posta jak poszło:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiki podusia z baletnicą jest piękna ,wygląda bardzo delikatnie nie tylko przez pastelowe kolorki ale też tę kieckę baletnicy,super.
    Co do posady w różnych dyskontach ...jak zawsze brak słów .
    Kochana życzę dalszych poszukiwać pracy.
    Mam nadzieję ,że egzamin poszedł gładko, już jesteś po i znasz wynik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna pidusia, urzekła mnie to tiulowa suknia. ..piękna ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna pidusia, urzekła mnie to tiulowa suknia. ..piękna ☺

    OdpowiedzUsuń