poniedziałek, 6 czerwca 2016

Ptaszki

Witam,
Dziś, wpadłam szybko. Mała śpi :3 więc mogę pokazać 3 obrazki z ptaszkami jakie wyhaftowałam w Bytomiu. Mulinę dobierałam sama, a materiał to kanwa z nadrukowanym obrazkiem. I powiem szczerze, że wolę czystą kanwę i wzór z internetu ;/. Ile ja się musiałam w niektórych momentach na główkować , jak to zrobić, to sobie nie wyobrażacie.  Skusiła mnie wyprzedaż w pasmanterii, jeden obrazek 5 zł. I wpadłam, pierwszy i ostatni raz xD. Dobra pokazuję moje potworki xD tzn ptaszorki ;)




 i cała zgraja :3
A wczoraj skończyłam karteczkę urodzinową dla fanki kaktusów :)

Karteczka wykonana haftem płaskim, wypełnianym.
Materiał to bawełna biała.
Muliny: DMC 3777, Brind Brand 217, 612 oraz Ariadna 1541, i brązowy jasny o niewiadomym pochodzeniu.
Haftowanie tego maleństwa (4x7cm) zajęło mi około 3 godzin.
Do tego wstążeczka cieniutka, 2 motylki i perełka :)

A Wy jakie lubicie kwiaty?

Pozdrawiam
Lady Savage

Dziękuje wszystkim za przemiłe komentarze pod ostatnimi postami :)

16 komentarzy:

  1. Ptaszki cudne! też nie lubię kanwy z nadrukowanym wzorem - też miałam raz - i starczy mi na całe życie :) Kaktus super! ulubiony kwiat - poza różą - goździki :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ptaszki. ja też nie lubię kanwy z nadrukowanym wzorem. Kartka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Weroniko zgraja ptaszków wyszła świetnie, mimo przeciwności, jakie nastręczał nadruk i z tego co widzę, to kanwa gobelinowa była więc tym bardziej podziwiam, że wybrnełaś z tego koncertowo. Karteczka z kaktusem boska, dzisiaj mało kto lubi haftować tym haftem, a Ty robisz to wspaniale. Gratuluję.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze ptaszki:) Jestem pod wrażeniem:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ptaszki bardzo ładne. Kartka z kaktusem świetna. Czasami kuszą mnie krzyżyki i myślę wtedy o jakimś prostym wzorze z nadrukiem, ale skoro kolejna osoba na takie kandy narzeka, to trzeba będzie spróbować czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ptaszki są przepiękne,ale karteczka mnie też urzekła:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny hafcik z kaktusikiem, ale kaktusów to jednak nie lubię. Lubię to co dekoracyjne.
    A ptaki to już uwielbiam, i te obrazki podobają mi się bardzo, bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny haft ptasi. Świetna mini kolekcja. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ptaszki fajnie wyglądają, mimo problemów z drukowaną kanwą.
    Kartka na pewno zachwyciła fankę kaktusów.
    Ja kocham konwalie,fiołki itd mogłabym wymieniać wszystkie kwiaty, szczególnie te pachnące :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trudno Ci się wyszywało, ale obrazki są śliczne - mają swój klimat i mnie zachwycają. Fajne jest też to, że są trzy a nie np. jeden. Jedynie co, to bardziej bym je wyprasowała i docięła, bo mnie jednak rażą te lekkie pofalowania. Chyba, że na żywo tego nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie ci wyszła ta zgraja, wcale nie wygląda na umęczoną ;=D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne hafciki - uwielbiam motywy ptaszkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ptaszorki wyszly calkiem fajne. Przydalaby sie im identyczna oprawa i bylaby swietna seria - tryptyk.
    Kaktus bomba! Wyglada jak prawdziwy!

    OdpowiedzUsuń