sobota, 18 czerwca 2016

Karteczki, bo nic większego nieskończyłam

Witam,
Dziś post znowu karteczkowy, czerwiec, podobnie jak maj i sierpień to jedna wielka miesięczna impreza. Urodziny za urodzinami, nie wspomnę o Dniu Dziecka i Ojca. No ale po kolei :)
Kartka z której jestem bardzo zadowolona, jak zobaczyłam wzór, nie wiedziałam jeszcze, że wyjdzie z tego takie cudo. W ogóle wyhaftowałam i coś mi nie pasuje, czegoś brakuje, jak dorobiłam koronę, to łoooo, moim zdaniem cudeńko :) Już pokazuję





Prawda, że ślicznie wyszło :)
Szczegóły:
-> kanwa perłowa DMC 14 tc
-> perłowe koraliki 5 szt
-> koronka,
-> kolory mulin DMC jak we wzorze.
-> wzór w internecie
-> czas - 3 godziny

Moja ząbkująca maruda nie pozwoliła mi z jedną kartką urodzinową by była na czas, trzeba było wykombinować coś innego, szybkiego i tak powstała kartka z potworkiem.

Szczegóły:
-> biała bawełna
-> mulina Ariadna biała czarna, 1681, 1623, 1548; Brind Brand 904, 1134, 104, DMC 738
-> czas 30 min
-> wzór z kolorowanej dla dzieci - internet

Z kolejnym solenizantem był lekki problem. 5 letni chłopczyk uwielbia bajkę Samoloty i Auta, szukałam odpowiedniej kolorowanki, i nie natrafiłam na taki wzór który by był odpowiednio dla mnie dokładny, albo za bardzo skromny, albo za bardzo skomplikowany, ale udało mi się w końcu coś znaleźć
Szczegóły:
-> biała bawełna
-> czas: 35 min
-> mulina Ariadna biała, czarna i 1548; Brind Brand 5165 i 214.
-> wzór kolorowanka z internetu.

Kolejne dwie urodzinowe, jedna dla koleżanki, a ta z różą dla mojej siostry

 Szczegóły:
- biała bawełna
- czas: 15 min
- mulina Ariadna  1678, 1623, Brind Brand 516
- wzór - internet



Szczegóły:
- biała bawełna
- styl, haft płaski, łańcuszek
- czas 20 min
- mulina Ariadna 1678, 1542
- wzór internet

No i kartki na Dzień Ojca. W tym roku padło na krawaty.





Szczegóły:
- kanwa: biała DMC 14tc
- czas: około 1 godzina
- mulina: Brind Brand 305, 320, 218, DMC 738, oraz brązowa ciemna niewiadomego pochodzenia.
- wzór zaczerpnięty z jakiegoś bloga, ale adresu nie zapisałam :(. Dobrze, że zdjęcie podpisane.

Pozdrawiam
Lady Savage


15 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki:) Szczególnie pierwszy hafcik przecudny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kartki, fajny pomysł z tą koronką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się kolorystyka kartek na dzień ojca. A z haftów najbardziej kapelusik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się nakartkowałaś, a haft rzeczywiście śliczny z tą koronką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do mojego lakieru do paznokci, to możesz zobaczyć go tutaj http://tiny.pl/gr6tm

      Usuń
  5. Świetne kartki.
    Autorką wzoru krawatów jest Monika Blezień - Igiełka-mb, a tu można je kupić:
    http://igielka-mb.pl/wzory-graficzne-do-haftu-krzyzykowego-okolicznosciowe-dzien-ojca-c-90_5_75.html
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki śliczne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jak różnorodność ślicznych karteczek. Jesteś tytanem pracy :)))
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wysyp karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Imponujący dorobek, jak na ząbkujące dzieciątko. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale posypaly sie karteczki ;)
    Zygzak nasz - dziekujemy <3

    OdpowiedzUsuń