wtorek, 24 maja 2016

Urlopowo + wyniki rozdawajki

Witam,
Od 11 maja jestem na urlopie u mojej mamy, w Bytomiu. Moja mama obchodziła 50 urodziny :)

Tutaj 4 Gracje, Zuzia, ja, moja mama, i mama mojej mamy :P 4 pokolenia.
I postanowiłam zostać w Bytomiu do 1 czerwca, odwiedziłam już moje stare szkoły, spotkałam się z byłymi nauczycielami, koleżankami z klasy, przyjaciółkami. Nawet dziewczynami z forum mamusiowego. A Zuza zaliczyła pierwszego chłopka xD



Bardzo dużo :)
Przed wyjazdem postała taka karteczka dla mojej mamy.

Szczegóły:
-> biała kanwa DMC
-> czas: 3 i pół godziny
-> numery mulin podam później, bo w Bytomiu nie mam tej kartki,
->wzór z internetu, zmieniony
-> kilka perełek, kryształkowych serduszek i voila.

Przed wyjazdem powstała też serwetka z motylkami

Również jako prezent dla mamy:
-> materiał: biała bawełna
-> czas: 7-9 dni
-> haft richelieu, plus płaski
-> numery mulin później
-> wzór z internetu.

Wczoraj dokończyłam kolejne i już ostatnie imię do pokoju dla nieco większego Francuza :)


Szczegóły:
-> 1 literka: 3 x 2,5 cm
-> 1 literka: 45 min
-> kanwa DMC biała
-> mulina DMC 4060 i 4220

Brakuje mi tylko ramek. Właśnie gdzie mogę kupić ramki podłużne? Tzn np 20 (15) cm na 40 (50) coś takiego .

A i jeszcze kartka na dzień mamy:

Szczegóły:
-> biała bawełna
-> czas: 30 min
-> kolory mulinek później
-> haft płaski, wypełniany i łańcuszkowy.

I na końcu wygrana :) Kilka tygodni temu wygrałam w Życiu bez nudy candy urodzinowe :) i właśnie do mnie dotarło



Ewelino! Ślicznie dziękuje! Sowa przypadła mojej 9 miesięcznej córce do gustu, i to bardzo, świecznik cudo! Nie wspomnę o woreczku z kotami :3 oraz przydasiach, już mam pomysł na co niektóre z nich :)

Pozdrawiam urlopowo
Lady Savage


PS: Z 25 MAJA

O mały włos zapomniałam o swojej rozdawajce, ale już się poprawiam :)
Do zabawy zgłosiło się 5 osób oto one
potem był bałagan XD
wszystko trafiło do maszyny losującej xD, wymieszane
Mój pomocnik włożył rękę

i wylosował
Natalio serdeczne gratuluję i oczekuję na adres na mojego maila: amaranth1986@gmail.com. Paczuszkę jest gotowa, wyślę jak tylko wrócę do Poznania (czyli po 1 czerwca).


12 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla mamy :)
    Najbardziej Ci zazdroszczę tego zdjęcia z Wami, przedstawicielkami czterech pokoleń.
    Karteczka super, a serwetka również bardzo mi się podoba. Kiedyś chciałam się nauczyć haftu richelieu, ale na planach się skończyło.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka Twoim kobietkom i Tobie, milo Cię widzieć buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pokoleniowe spotkanie. Moje gratulacje.
    Prezentowane hafciki jak zwykle super. I śliczne wygrałaś.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla mamy :) Hafciki jak zawsze świetne. mam takie zdjęcie z pięcioma pokoleniami kobiet - od mojej babci do mojej córki :) A pojawiło się już w rodzinie kolejne pokolenie, czyli praprawnuczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haftowana Mama bardzo elegancka - wszystkiego dobrego dla Niej. Serwetka z motylami przepiękna, kartka na Dzień Matki też, no i prezent bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej jaka miła niespodzianka:) Już lecę na maila z adresem:)
    Śliczne prezenty i kartki przygotowałaś dla Mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze dla wszystkich kobitek na zdjęciu,które będzie wspaniałą pamiątką na całe życie. Hafciki śliczne, jak zawsze! Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się bardzo, że prezenty się podobają:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak blisko byłaś Weroniko :) Wspaniałe takie rodzinne spotkania <3
    Piękne kartki przygotowałaś dla Mamy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace!!!
    Kartka dla mamy - super!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle sie dzieje w tym poscie! Ale najlepsza fotka czterech pokolen Dam ;)

    OdpowiedzUsuń