czwartek, 5 maja 2016

Literki dla dziewczynki

Witam,
Długo mnie nie było, dopadło mnie brak weny, i chęci. Może to spowodowane było pogodą, bo w Poznaniu jeden dzień słonka 26 stopni po czym tydzień leje i 8 stopni. I tak już od 2 miesięcy, człowiek słyszy, od jutra będzie cieplej, pogoda ma się poprawić, mija tydzień i obiecują to samo ;/. Do tego moja kruszyna zaczyna chodzić na dwóch nóżkach i wszędzie jej pełno, muszę ją obserwować 24 h, bo się jeszcze potrafi zagapić i bum ... leży jak długa na ziemi ;/. A ma dopiero 8 miesięcy!
No ale nie o tym post. Zmobilizowałam się nieziemsko i wczoraj ukończyłam imię do pokoju dla pewnej Francuzeczki, małej Eleonory. Po fr. Alienor.






Szczegóły:
-> kanwa DMC biała 14 tc.
-> mulina: Brind Brand 2055, 202, Ariadna 1623, 1681, 1679, oraz jasny róż niewiadomego pochodzenia.
 -> czas: 10 godzin, 1 literka 1h30.
->  wymiary: cały obraz 30 x 10 cm, jedna literka: 5 x 4 cm.
-> wzory literek ściągnięte z internetu.

Znalazłam jeden błąd w wzorze, laseczka od literki N jest za daleko o jeden krzyżyk.

Dziękuje za wszystkie komentarze :), lecę do mojego szkraba
Pozdrawiam.
Lady Savage

16 komentarzy:

  1. Piękny napis, śliczny wzór! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Weroniko piękne hafty. Kochana Twoja córcia. Widzę,że to żywe srebro. Chyba będę musiała przyspieszyć z... Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Literki są zachwycające :):)
    A dziecko musi być ruchliwe i już :)
    Z tą pogodą to rzeczywiście ciągle obiecują ,że będzie cieplej ... tylko kiedy to na prawdę będzie ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka słodka córcia! Moja wnusia ma siedem miesięcy i zamiast raczkować bierze się za chodzenie. Śliczny napis, piękne wykonanie!Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeslodka corcia. Sliczny napis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeslodka corcia. Sliczny napis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajna Panna Zuzanna. Mój siostrzeniec w tym samym czasie pierwsze kroki stawiał, a zupełnie sam zaczął chodzić, gdy miał 9 miesięcy. Jego młodsza siostra troszkę później.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne literki, napis prezentuje się okazale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne słoneczko :-) Dobrze, że wszędzie jej pełno. To znaczy, że się interesuje światem :-))) Hafcik pięknie Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodka ta Twoja Zuzieńka :) Literki są fantastyczne. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hafcik prześliczny i pięknie się prezentuje.
    A córeńka przeurocza :)))
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo kobiecy alfabet! Imie bardzo oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowe dziecko to ruchliwe dziecko

    OdpowiedzUsuń