środa, 6 kwietnia 2016

Podusia dla Natalki

Witajcie,
Pamiętacie akcję zbierania kartek wielkanocnych dla chorej Natalki. Ja postanowiłam dodać do kartki coś od serca :). Tym coś, jest jasiek na podusię. Wyhaftowany mulinami niewiadomego pochodzenia na bawełnie niebieskiej. Haftowana 9 godzin. :) Oto ona:




Jak Wam się podoba? Mi bardzo, i mam szał na poszewki, kupiłam ostatnio 10 szt. i do każdej mam pomysł. Teraz dodatkowo jak się robi ciepło :) mogę haftować z małą na tarasie :)
Pozdrawiam :)
Lady Savage

Przypominam o mojej rozdawajce :). Paczka przydasiów całkiem spora ;)



12 komentarzy:

  1. Masz złote serce :)Ja jak i pewnie większość wysłałam tylko kartkę dla Natalii , a podusia powala na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna. A wiesz, że Natalka w sobotę ma urodziny?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Na pewno sprawiła wiele radości!:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancka poducha, bardzo miły gest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszka wyszła śliczna:) Twoja mała jest cudowna:) A w dodatku na tamborku u Ciebie widzę czereśnie/wiśnie, oby do lata, bo już bym zjadła:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszewka jest prześliczna - myślę, że będzie ulubioną powłoczka Natalki. Jak dobrze, że możecie pobyć na słoneczku - pogoda będzie coraz lepsza, więc będzie Wam coraz przyjemniej.
    Pytałaś z czego są zrobione płatki tulipanów -wierzchnia warstwa serwetki naprasowana na karton przy pomocy foli spożywczej, potem wycięte i umocowane taśmą dwustronną.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszewka jest kapitalna, ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy więc chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna poszeweczka na jasiek. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna podusia Weroniko. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiatuszki delikatne ;)
    Fajny gest ;)

    OdpowiedzUsuń