poniedziałek, 21 marca 2016

Wymianka wielkanocna

Witam,
W styczniu Gosia z Gosikowego Zakątku ogłosiła wymianę wielkanocno-wiosenną. Kilka dni się zastanawiałam czy wziąć udział. Zasady nie były trudne, więc zdecydowałam się w to wejść :P Moją parą została Ania z Krzyżykowych perypetii. W piąteczek widziałam, że Ania otrzymała moją wymiankę, a ja również w piąteczek otrzymałam od niej paczuszkę :) haha ale się zgrało. A oto co dostałam :)
Oczywiście kurczaczka dorwała moja córka xD od razu xD podeszła mnie od tyłu i cap, wie co dobre xD, po wyrwaniu dziecku cukierka xD wylądował on w moim w brzuchu. Obraz z żonkilami! Mistrzostwo!! Bardzo Ci za niego dziękuję Aniu, w sobotę jak tylko zakupimy jakąś specjalną taśmę do obrazów to powieszę (mój sobie ubzdurał że nie chce dziur w domu i gwoździ w ścianie).
Karteczka jest przepiękna! Też stoi z innymi już na komodzie, ale o tym będzie osobny pościk :). Maseczka zużyta ;) relaks w wannie, szampan był weened ;). I przydasie, na które już mam pomysł :)
Ja Anulce wysłałam o taką paczuszkę:
W tym miejscu chcę podziękować Gosi za wspaniałą zabawę, pierwszy raz uczestniczyłam
w takiej wymiance, i już wyglądam wymianki bożonarodzeniowej :)

Pozdrawiam
Lady Savage

Odpowiedzi na Wasze komentarze

Beata - Becia - masz rację już mi wyciąga z komody tamborki i krosna xD
Aniu Jacewicz -> dokładnie mała po swojemu porządkuje mi pranie xD, pieluchyi do tego ma niezłą frajdę xD

Anette -> nie ma sie czego wstydzić, ja gdyby nie jajka :P to też bym się nie wyrobiła, święta w tym roku jakoś wyjątkowo szybko wpadły zawitać.
Marille -> nie jestem pewna o które napisy Ci chodzi o te
 Te robię sama, word -> wpisuję tekst, biorę blok z kartkami ecri. Kupiłam w ikei kartki nie są tak grube jak w bloku technicznym, ani nie tak cienkie jak w rysunkowy. Drukarka, potem wycinam i voila. A jeśli pytasz o te:
To te kupiłam na allegro.

7 komentarzy:

  1. Cieszę się, że także jesteś zadowolona z wymianki. Bo ja bardzo. Tylko muszę się przybrać do napisania kilku słów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję świetnej wymianki !!!
    Zdjęcie córeczki jest po prostu urocze.
    I dzięki za info o napisach.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wspaniałej wymianki-piękne prace:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie bałam się zapisać do jakiejś zabawy ,bo po prostu mogę zaniemóc i ktoś będzie poszkodowany ...
    Ale na prywatne wymianki często się zapisuje i to jest świetny pomysł , ponieważ można z bliska podziwiać i mieć wspaniałe rzeczy , mogę napisać ,że unikatowe w skali światowej , prawda ?:):)
    Cudne prace zrobiłyście dla siebie :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że wymianka dla obu stron udana, prezenty bardzo ładne, ale Panna Zuzanna najładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękną masz córcię :) Nie dziwię się, że cieszysz się z wymianki, jest świetna! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń