poniedziałek, 28 marca 2016

Rozdawajka

Witam,
Rok temu kupiłam w biedronce taki zestaw do tłoczenia małych obrazków na kartkach. Na zestaw składa się dwa tłoczki, plus wzory: chłopczyk, dziewczynka, miś, serduszko, łapka i motyl. Nie mam pomysłu jak je użyć do kartek, dlatego też oddam w "dobre ręce", które będą tego używać, bo po co ma u mnie zalegać, coś co komu się może przydać. Tak więc ogłaszam rozdawajkę, główna nagroda to ten zestaw :)  plus kilka przydasiów :). Zasady:
1. Komentarz wyrażający chęć zgarnięcia rozdawajki pod tym postem.
2. Powiadomienie o rozdawajce na swoim blogu, plus banerek, z linkiem odsyłającym do tego posta.
3. Zgłoszenia przyjmuję do 23 maja, losowanie będzie dnia następnego.
No to start :)

8 komentarzy:

  1. A gdyby tak wykorzystać to do robienia wytłaczanych szlaczków na kartkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Anette próbowałam, ale jakoś mi nie pasuje, nie w moim stylu, :), więc oddam komuś kto będzie używał, chcesz?

      Usuń
    2. Dziękuję za propozycję. Jeden prezent od Ciebie już dostałam, więc dam szansę komuś innemu, Teresie na przykład.

      Usuń
  2. ja chcę :) moja mała lubi się takimi rzeczami bawić :) banerek na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chętnie wezmę udział w tej rozdawajce. Banerek już u mnie jest: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział :)
    Banerek- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością dołączę do zabawy. Na pewno coś ciekawego z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezent w rozdawajce:) Na pewno bym je jakoś wykorzystała w swoich pracach:) Dlatego zapisuję się do zabawy i spróbuję swojego szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń