wtorek, 1 marca 2016

Pamiątka ślubna

Witam, (dodane 3.03.2016)
Zostałam zmuszona do dodania tego fragmentu, gdyż większość z Was pisze, że to jest kartka ;/ otóż rozczaruję Was.  To nie jest kartka.


Witam,
2 tyg temu zgłosiła się do mnie pewna Pani, z prośbą o wyhaftowanie pamiątki z okazji 53 rocznicy ślubu. Bardzo chciała gołąbki z kartki ślubnej, którą kiedyś zrobiłam ->kartka . Zgodziłam się. I tak powstała ta oto pamiątka ślubna.

Szczegóły:

-> kanwa opalizująca DMC - 14 ct.
-> muliny: Ariadna: biała, czarna, 1611, 1612, 1676, 1678, 1679; DMC: 3024, 746; Brin Brand 516 oraz 2 brązowe oraz złota niewiadomego pochodzenia
-> wymiary obrazu: 30 x 22 cm, samego haftu (bez tekstu): 22 x 13 cm.
-> czas: 13 godzin.
-> ramka biała z Auchan
-> wzór z internetu.

Pracę zgłaszam do Cyklicznych kolorków Danuty.
Kolor zielony uwielbiam. Najlepiej on pasuje do moich rudych włosów, tak więc, 70% moich ciuchów jest w tym kolorze.Sypialnia i łazienka również xD natomiast w 2 pozostałych pomieszczeniach, zielony jest takim charakterystycznym dodatkiem. No i kwiaty! Mam mnóstwo zielonych kwiatów, dużych w domu, XD one lubią mnie, a ja je :).
Jeśli chodzi o szczypiorek to najlepiej smakuje mi on na kanapce z pastą jajeczną oraz z pasztetem. Lubię szczypior ten gruby i ten cienki, jako dziecko xD zamiast cukierki z szafy, podjadałam szczypior z kiełkującej cebuli pod zlewem xD. Teraz już żołądek nie taki młody, i po samym szczypiorze mi nie dobrze :). Ale jako dodatek zawsze mile widziany.



54 komentarze:


  1. No proszę szybsza ode mnie ,już gotowa ze swoją pracą :)
    Prześliczny hafcik z gołąbkami i kolorkiem szczypiorkowym .Będzie wspanialą pamiątką z okazji ślubu.
    Oczywiście ilość kolorków się zgadza,tła nie liczę w hafcie,także jest spoko i więc wszystko gra na 102.
    Pozdrawiam ciepluśko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteś szybka!
    Bardzo fajna praca
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteś szybka!
    Bardzo fajna praca
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiątka ślubna nieziemska :), trzymam kciuki w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ta kartka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No to kolorek Ci spasował koncertowo. Na dodatek hafcik jest przepiękny. Pierwszy raz spotykam się że ktoś podaj czas wyszywania. Ja tego nie mierzę, no chyba że wyszywałaś jednym cięgiem :-).
    Ale ja w krzyzykach wielkiego doświadczenia nie mam , raczej drobnica u mnie , głownie do kartek.
    Wzorek bardzo mi sie podoba .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam cierpliwość i wykonanie, cudne! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne gołąbki ☺ i tempo ekspresowe ☺ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale trafiony kolorek :) Cudna kartka - będzie bardzo miła pamiątką.
    Swoją drogą - ładna rocznica :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gołąbki na tle niezapominajek sa prześliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka. Gołąbki wyszły przecudnie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna pamiątka haft jak malowany, podziwiam zdolności a takiej rocznicy to tylko pozazdrościć nie każdy może się poszczycić takim dorobkiem. pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam Cię za cierpliwość przy takich małych krzyżykach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam ten wzorek. Przepięknie wyszyłaś! Cudownie prezentuje się po oprawieniu!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna pamiątka na piękną rocznicę,gołąbki są jak żywe,,mam wrażenie,że zaraz wyfruną z tego haftu

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna rocznica i cudowna pamiątka. Niezapominajki są sentymentalne z takiej okazji. Ślicznie to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zauroczona jestem tym pięknym hafcikiem :)
    Przecudna pamiątka :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    A.M.S.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna pamiątk gołębie są urocze pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  19. To ciekawy pomysł! Haft jest śliczny, to będzie wspaniała pamiątka.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny wzorek, obrazek będzie cudowną pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodkie zakochane gołabki. Piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodkie zakochane gołabki. Piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna pamiątka na piękną rocznicę ślubu.

    Gdy byłam małą dziewczynką na każdy kolor mówiłam "zielony". Może to dlatego, że mam zielone oczy?

    Pytałaś u mnie o haft pętelkowy - podaję Ci link do jednego z wielu filmów prezentujących tę technikę po angielsku zwaną punch needle - https://www.youtube.com/watch?v=671cjb-sLII

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna i starannie wykonana pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna pamiątka <3
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. O rany, tyle pracy. Ja chyba nie mam tyle cierpliwości. Śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uroczy wzorek śliczna pamiatka :) O jak ja zazdroszczę, ze zielony mozesz nosic, do mnie to tylko nardzo ciemny butelkowy moze sie nadac...

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna pamiątka. Bardzo pracochłonna praca, ale zapewne pani była nią zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna praca ;)myślę że będzie super pamiątką ;) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna pamiątka. Zamawiająca pewnie będzie zadowolona :) Bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny haft w sam raz na rocznice ślubu

    OdpowiedzUsuń
  32. 53 lata - wow, kawał czasu! Uwielbiam takie obrazeczki "haftowane na miarę":) piękny

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny haft, pamiątka jak się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniała pamiątka na niezwykłą rocznicę :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. dobrze widzę? 53 rocznica?....
    szacun... godne pozazdroszczenia
    a gołąbki pięknie się tu prezentują

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudny haft, jest naprawdę piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Obdarowana para na pewno będzie zadowolona. Zarówno pamiątka jak i kartka prezentują się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna praca- uwielbiam takie hafciki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna pamiątka, rocznica godna podziwu:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Na pierwszy rzut oka rzeczywiście można pomyśleć, że to kartka. Ale coś mi się z obramowaniem nie zgadzało. :D Bardzo ciekawy pomysł na pamiątkę ślubu, w dodatku ten haft wyszedł prześlicznie! Napracowałaś się, ale dzięki temu gołąbki wyglądają idealnie! Bardzo mi się podoba Twoja praca. :)

    OdpowiedzUsuń