piątek, 25 marca 2016

Jesienna duża serweta z astrami

Witam,
Jedno z 3 postanowień noworocznych zrobione ;). Mam 3 ufoki i postanowiłam, że w tym roku wszystkie trzy skończę. Na pierwszy rzut, duża serweta z astrami. Chyba to są astry. Haftowałam ją uuuuuu wstyd się przyznać  6 lat xD. I nie wiem czy pamiętacie jak przy któreś recenzji Twórczych inspiracji mówiłam, że robię coś z wykorzystaniem haftu supełkowego. :) No natchnęła mnie ta gazetka właśnie do ukończenia tego ufoka. Oto ona:

A o to haft supełkowy
Uwielbiam rzeczy haftowane na lnie. Ale gdy zakupiłam kilka kawałków i zaczęłam haftować, to mnie jasna cholera brała. Myślę, jak płaski nie wychodzi, to może krzyży, ale za nic w świecie nie widzę tutaj krzyżyków xD, więc zostałam przy płaskim. Umordowałam się strasznie przy tej serwecie. Ale jest, 1:2 dla mnie :P jeszcze 2 ufoki i będę szczęśliwa.
Szczegóły:
-> materiał: len
-> wielkość: 56x56 cm
-> mulina: Ariadna: 1736, biała, 1721, 1719, 1730, 1725, 1739, 1794, + jakiś stary kordonek brązowy nie wiadomego pochodzenia.
->  czas: 6 lat xD, a tak serio to z 2-3 miechy.

Do Wielkanocy już na bloga nie zawitam, a więc:
Tęczowych pisanek
na stole pyszności,
Mokrego Dyngusa
i wspaniałych gości
Nich to będzie dla Was czas uroczy
Życzę wszystkim miłej Wielkanocy :)




14 komentarzy:

  1. Przepiękna serweta! Ja niestety umiem haftować tylko krzyżykami... Haft płaski, supełki i inne takie cuda to dla mnie magia!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna,radosnych świąt ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Świąt radosnych pełnych wiosny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała!
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna serwetka! Zdrowych, wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna serwetka :)
    Też próbowałam tego haftu ,ale poszedł w kąt !
    Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  7. Radosnych Świąt Wielkanocnych dla całej rodziny !!!
    Serwetka bardzo mi się podoba, świetna kolorystyka.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna jest ta serwetka. Dobrze, że ją skończyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Weroniko Ty piszesz,że moje siedmiokrotki mają detali? To co powiedzieć o Twoje misternej serwetce. Musiała kosztować wiele czasu i cierpliwość bo jak piszesz len to nie najłatwiejszy podkład do haftu. Gratuluję dzieła i pozdrawiam serdecznie
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje ;)
    Misterna robota ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna ta serwetka , inna niż wszystkie :***

    OdpowiedzUsuń