poniedziałek, 1 lutego 2016

Wiśniowa końcówka zimy

Witam,
Czas leci strasznie, dosłownie wczoraj był grudzień, a dziś 1 luty. W ostatnim tygodniu stycznia wyhaftowałam 2 serwetki w stylu richelieu z wisienkami. Prezentują się one tak:
Szczegóły:
-> wzór pochodzi z zbiorów własnych, jakaś Pani widziała mnie kiedyś haftującą w parku i podarowała mi przy kolejnym spotkaniu całą reklamówkę wzorów.
-> czas - 5 godzin na jedną serwetkę
-> materiał: 100% biała bawełna
-> mulina: Ariadna biała, Brin Brand 321, 217, oraz cieniowana wiśniowa mulina niewiadomego pochodzenia.
-> haft: richelieu.


Pozdrawiam
Lady Savage

PS: Przypominam o mojej rozdawajce 

18 komentarzy:

  1. Nie mam pojęcia jak wyszywa się takie serwetki, ale pięknie wyglądają. Przypominają witrażyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetki śliczne. Uwielbiam hafty typu richelieu. Pięć godzin - niezłe masz tempo pracy.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo smakowite te serwetki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) Ja rok temu zaczęłam winogrona i leżą odłogiem...:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetki piękne! Przy małej masz jeszcze czas na swoje przyjemności:) Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft richelieu to coś, czego bym się chciała nauczyć w przyszłości. Twoje serwetki są śliczne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo szybko Ci poszło, 5 godzin na jedną?

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne sa te wisienki . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne sa te wisienki . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten rodzaj jest bardzo efektowny, ale dla mnie cały czas jest czarną magią.
    Piękne serwetki. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne wisieneczki! Dawno nic nie zdziałałam w tej technice, 5 godzin na jedną serwetkę - mnie to idzie dużo wolniej! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne serwetki!!! Bardzo efektowny jest ten haft! Chciałabym tak umieć!:)
    Pozdrawiam serdecznie)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze serwetki ,tym bardziej ,że na blogach mało widzę tego haftu :)
    Sama mam odrysowany wzór i tak sobie leży......

    OdpowiedzUsuń