sobota, 20 lutego 2016

Recenzja ptaszka, art. 7390 z sklepu Kokardka

Witam,

Zgłosiłam się nie dawno do testowania produktów z sklepu internetowego Kokardka. I dotarł do mnie ten oto ptaszek, którego z przyjemnością zrecenzuję

Szczegóły:
-> produkt Kokardki - katalog,  art. 7390, cena 19.90.
-> zestaw: ramka, kanwa, muliny, krótka instrukcja.
-> mulina aida.
-> kanwa biała 14ct.
-> 13x13 cm.

A oto moje małe, wielkie dzieło


Zalety
-> Bardzo przyjemny obrazek, kolory są super dobrane. Jest to idealny obrazek do pokoju dziecięcego, mojej 6 miesięcznej córce od razu przypadł do gustu.  ->  +
-> Mały obrazek się szybko haftuje, to też duży plus, do tego jest przejrzysty, nie potrzebuje konturów by wyglądać ślicznie. I wystarczą 3 godzinki i hafcik skończony.  -> + +
-> czytelny wzór -> +
-> muliny posegregowane bardzo dobrze. -> +
-> Muliny jest tyle że wystarczyło na 2 takie same obrazki, drugi ptaszek pójdzie na karteczkę świąteczną.

Wady:
-> Lubię jak coś jest estetycznie zrobione, nie ważne czy jest to z tyłu, i tego nie widać, dla mnie musi być estetycznie. Ramka estetyczna nie jest. Proszę spojrzeć na dziurę ;/ na gwóźdź. I tu pierwszy minus -
-> kontynuując ramka ma źle umieszczone zaciski, nie są na środku, co powoduje, że obrazek z przodu się wygina ;/ dając niepotrzebny cień obrazkowy, no i estetycznie to nie wygląda. Kolejny minus.
-> Następnie obrazek jest naklejony na tekturkę ;/ bardzo bardzo cienką, jeśli by zamienić tą tekturę z tyłu na plastik, grubszą tekturę, albo coś drewnopodobne, z czym często spotykamy się w takich ramkach, obrazek byłby sztywniejszy. Tu też minus.

-> Kolejnym minusem jest brak informacji jakie są to kolory muliny, a jeśli chciałabym wyhaftować po raz 3 takiego ptaszka muszę sama dobrać kolorki.

Podsumowując.

Ja oceniam ptaszka na 5 +, ten plus na zachętę :P by kolejnym razem wysłać lepszą ramkę :). Bo o ile wzór dla mnie to 6 powinien dostać, to ramka zrąbana jest po całości dlatego te 5.

4 komentarze:

  1. No, no! Z tą ramką to faktycznie przesada, jednak wzór sam w sobie jest pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny obrazek. Szkoda że ramka jest bez szybki. Może w kolejnych zestawach będzie poprawa 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ptaszek śliczny! Kolorki super! Ja też jestem z tych, co patrzą na szczegóły, nawet te z tyłu, pozornie nieważne. Jednak wiem, że nie wszyscy zwracają na to uwagę. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny wzór, aż zachciało mi się przerobić go na pętelki.

    OdpowiedzUsuń