wtorek, 9 lutego 2016

Łowicki kaftanik niemowlęcy

Witam,
Dzisiaj zaprezentuje kaftanik niemowlęcy. Jest to prezent dla malutkiej Józefiny. Paczuszka właśnie wyruszyła do Francji :)
A tak wygląda maleństwo:
 Na zdjęciu jedna z moich 48 lalek z porcelany, :) to moje drugie hobby, kocham lalki z porcelany :)

Szczegóły:
-> kaftanik bawełniany, biały zakupiony na allegro za 4 zł
-> wzór łowicki ściągnięty z internetu
-> haftowane 6 godzin
-> haft płaski
-> muliny: DMC: 3853; Ariadna biała, czarna, 1631, 1681; Madeira 410; i niewiadomego pochodzenia jasno niebieska i bardzo ciemno niebieska, żółta.

A to moje dziecię :) uczy się haftować :P Zobaczcie to skupienie, ten język (czy ja też tak wywalam jęzor jak haftuję?), ta rączka z niewidzialną igłą i nitką xD
a tutaj mina: Mamo, ale to łatwe! Już skończyłam, widzisz :)
Pozdrawiam
Lady Savage

Odpowiedzi na Wasze komentarze:

Zabawę otworzę w roku 2017 :) żeby nikt mi pomysłu nie gwizdnął, baner pojawi się na dniach

Marille :P -> też nie mam pojęcia :) jak to robię, Zuzia jest bardzo grzeczna, potrafi sama sobą się zająć długo, patrzy jak ja haftuję i dużo śpi :) taki mój hafciarski aniołek

15 komentarzy:

  1. Ależ cudna hafciarka:) A jaka już duża.

    OdpowiedzUsuń
  2. Córeczka pewnie odziedziczyła talent po mamie. Jeszcze trochę to będziesz musiała dzielić się z nią mulinami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kaftanik!
    Mała fantastyczna! A jaka skupiona na hafcie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezencik przygotowałaś. A Twoja córcia jest urocza. :) I ma nową zabawkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaftanik z hafcikiem wygląda świetnie. Wspaniały pomysł i fajny wzór.
    A malutka to oczywiście urodzona hafciarka pełna uroku !!!
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaftanik cudny! A córcia tylko patrzeć jak chwyci prawdziwą igłę i nitkę:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczą masz córeczkę. Kaftanik jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kaftanik jest przecudowny,a córcia??-już widać,że będzie z niej fantastyczna hafciarka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ córunia szybko rośnie! Pewnie, że widać skupienie przy hafcie :-)
    Kogutki świetne!
    Pozdrawiam Was ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kaftanik super. Nie boisz się, że przy dziecku trochę Ci tych lalek ubędzie?

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniały hafcik, rewelacyjny no cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne kogutki i twoja mała Niunia. Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie folkowe motywy; ostatnio zaś koguty szczególnie zaprzątają moją uwagę. Piękny haft i wspaniały pomysł. A Maleństwo to skarb - kiedy ja urodziłam Córeczkę przez dobrych kilka lat nie robótkowałam niemal wcale

    OdpowiedzUsuń