sobota, 13 lutego 2016

Mama to najlepszy przyjaciel

Witam,
Kilka dni temu popełniłam taki to oto obraz :)



Wymiary obrazu to 25 x 38 cm. I wzór nie ciekawy mi się wydawał, ale po wyhaftowaniu strasznie mi się podoba :)
Szczegóły:
-> biała kanwa DMC - 14 ct
-> mulina: czarna Ariadna
-> czas: 4 godziny i pół
-> wzór z internetu
Pozdrawiam

Lady Savage

Odpowiedzi na Wasze komentarze

Elżbieta K - bardzo duża :) jak na swój wiek, ma 5 miesięcy, a chodzi w ubrankach dla 12 miesięcznych dzieci, moim zdaniem to ona jest długa, bo waży normalnie 7500 kg, młodsze od niej dzieci ważą 9, 10 kg.

Marrika91 - fajnie to brzmi dzielić się mulinami z córką, moje marzenie :) bardzo fajnie by było

Jaglana -> nie, nie boję się :) ufam jej, i wierzę, że lalki i książki przetrwają :)




11 komentarzy:

  1. Obraz jest bardzo piękny, a gdybyś dodała do niego jakieś kryształki, mogłabyś zgłosić go do wyzwania w Klubie Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie ten haft wzruszył:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny ten obraz. Lubię takie krzyżykowo-konturowe i jeszcze ten napis dopełnia całości.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się wzruszyłam. Dzieci to prawdziwy skarb! Miłego wieczorku:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft, mógłby być wspaniałym prezentem na Dzień Matki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny konturowy hafcik,jak dla bardzo wzruszający i faktycznie idealny na Dzień Matki.
    POzdrawiem cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię konturowe hafciki i nawet się do jednego przymierzam. Jak znalazł na Dzień Matki.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne!!! I obraz, i sentencja:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny obrazek z sentencją !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny obrazek, taki delikatny i sentencją :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń