piątek, 26 lutego 2016

Kartki wielkanocne

Witam,
Na początku napiszę o 2 kartkach wielkanocnych i jednej urodzinowej, by potem przejść do 2 nieprzyjemnych spraw.

Tak więc, zaczynamy:
Bardzo ciężko idzie mi robienie kartek wielkanocnych, mam 3 ;/ a Wielkanoc za pasem, no trudno, wyślę zwykłe karteczki. W zeszłym tygodniu udało mi się zrobić 2 z zającem: Oto one:



Szczegóły:
-> kanwa biała 14 ct
->  mulina: Ariadna 1680, biała, czarna, brązowa i ecri nie wiadomego pochodzenia
-> czas: 1 godzina na przygotowanie całej kartki
-> wzór z internetu

Kolejna karteczka, jest urodzinowa:
Szczegóły:
-> białą kanwa 14
-> muliny: DMC: 341, 977,3777; Ariadna: 1541, czarna, 1682,1745, Brind Brand 605,606
-> wzór z internetu
-> czas: 3 godziny i pół

A teraz 2 nie przyjemnie sprawy:
Po pierwsze komputer mi się zepsuł i wszystkie zdjęcia poleciały znowu w kosmos, magisterkę uratowałam bo zapisałam ją na dysku zew. i na dysk google. Ale zdjęcia i wzory ;/ poszły. Jestem zła przygnębiona, bo chyba nigdy nie napiszę tej mgr, normalnie jak nie urok to sraczka. ;/
Do tego Haftix ogłosił konkurs, i akurat niektóre moje prace wpisują się idealnie w niego. Więc poprosiłam kilka osób by mi zdjęcia wysłali prac, które do nich wysłałam. Wiecie jak mnie serce zabolało, gdy zobaczyłam swoją pracę poniszczoną! No nie spodziewałam się po tej osobie tego. Bo przecież sama wykonuje rękodzielne prace. Myślałam, że zgłaszając się do mojego candy, doceni ją. Nie! Nie doceniła. A ból jest ogromny, do tego sama bierze udział w różnych konkursach, a zdjęcie mojej pracy zrobiła tak, że w życiu bym nie wygrała ;/. Boli, bardzo boli, cholernie boli.



11 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kartki :)
    Zawsze mi się wydawało, że jak ktoś zajmuje się rękodziełem to dba o coś co dostanie. Aż mi się przykro zrobiło jak przeczytałam, że dostałaś zdjęcie zniszczonej pracy.
    Powodzenia w pisaniu magisterki

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki przygotowałaś. :) A co do tych nieprzyjemnych spraw powiem Ci, że nie fajnie się stało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki urocze:) Zaciekawiłeś mnie tym konkursem, zaraz lecę sprawdzić co to.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta karteczka z babeczka super! A przykrosciami sie nie przejmuj! Komputer nowy kup, bo mgr wazna rzecz, no i przeciez Zuzi tez sie przyda. ;) Dzieci szybko rosna hihi ;)
    A co do tej zniszczonej pracy, to sama wiesz kto docenia ten szanuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. już nie wiem kto bardziej rozkoszny,babeczka czy królik

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie karteczki są świetne, każda w swoim rodzaju...
    A takie różniste mniej przyjemne, niestety zdarzają się nam w życiu. Ciężko nieraz się z tym pogodzić.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki!!! I urocze te zające:)
    To przykre, kiedy ktoś nie szanuje czyjejś pracy i dziwne, skoro sam zajmuje się rękodziełem:( Współczuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż się zdenerwowałam jak to przeczytałam! Jak tak można? Brak mi słów i współczuję Ci bardzo. Co do karteczek to super wyglądają. Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe prace!! Są ludzie i ludziska - szkoda mówić!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki bardzo ładne. To, czym mnie inne blogerki obdarowywały przechowuję i nie niszczę, bo raz, że to czyjaś praca jest, a dwa, to swego rodzaju pamiątka, a takich rzeczy się nie niszczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne kartki. Ja nie mam ani jednej, ciągle coś innego ważniejszego "przeszkadza"
    Ja przechowuję prace koleżanek i bardzo sobie cenię to, że ktoś poświecił swój czas, żeby dla mnie coś zrobić.

    OdpowiedzUsuń