sobota, 6 lutego 2016

2 Karteczki

Witam,
Dziś pochwalę się dwoma karteczkami. Pierwsza powstała z okazji Walentynek :). Oto ona:

Szczegóły:
-> materiał: kanwa biała 14 ct
-> rozmiar haftu: 10 x 7 cm
-> czas: ok 3 godzin
-> mulina: Ariadna biała, czarna, 1544, 1548; DMC: 3348, 3777, 3346; Brind Brand 4055
-> Wzór, z internetu:
Jak zwykle pozmieniałam :).
Kolejna kartka to pierwsza wielkanocna w tym roku:


Szczegóły:
-> materiał: kanwa biała 12 ct
-> rozmiar haftu: 8 x 8 cm
-> czas: ok 4 godzin
-> mulina: Ariadna biała, , 1541, 1551, 1697, 1699, 1745; DMC: 3326; Brind Brand: 304
-> Wzór, z internetu:




Powiem, że owca mnie powaliła. Bardzo fajnie wygląda po wyhaftowaniu.
Mam pytanie, wymyśliłam zabawę, podobną do Cyklicznych Kolorków u Danuty, tylko zamiast kolorami będziemy bawić się w regionalizm Polski. Tzn. np w marcu wylosuję województwo pomorskie -> Region ten kojarzy się z morzem, rybami, latarnią, ja wybiorę jedną z tych rzeczy albo 2 i ogłaszam wyzwanie. Mogę też wybrać aspekt historyczny, np. Pomorze zamieszkiwała dynastia Gryfitów, czyli w wyzwaniu może pojawić się Gryf. I jeszcze mam masę pomysłów do każdego regionu. Co Wy na to? Byli by chętni na zabawę?

Pozdrawiam
Lady Savage

9 komentarzy:

  1. Karteczki świetne zrobiłaś, zwłaszcza ta na walentynki, chociaż owca, też niczego sobie wygląda. Mnie trudno byłoby wrócić do haftowania na takim rozmiarze kanwy.
    Co do zabawy to niezły pomysł, tylko większość już zaangażowana jest w inne terminowe, więc pewnie musisz liczyć na te osoby, które w nich udziału nie biorą. Ciekawa jestem co wymyśliłabyś na region podkarpacki. Na razie nie dysponuję wolnym czasem, ale kto wie, czy byś mnie nie skusiła.
    Pozdrawiam cieplutko.)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne ,ta z serduszkami naj,naj

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki! Walentynkowa zachwyca!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. owca w kwiatki!?
    od razu mozna by robić swetry ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. I mnie owca powaliła, choć w pierwszej chwili chciałam napisać, że walentynka śliczna. Bo śliczna, ale ta owca... Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, owieczka jest po prostu urocza !!! Może też ją kiedyś popełnię.
    Podziwiam, że przy swojej małej Kruszynce ciągle udaje Ci się robić coś nowego.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze a'propos zabawy. Myślę, że przełóż ją na początek następnego roku, bo pomysł przedni (szkoda, żeby się zmarnował), tylko już każdy w coś się zaangażował. Ja w następnym roku widzę się w tej zabawie !!!
      Jeszcze raz pozdrowionka :-)

      Usuń
  7. Fajne karteczki a owca rzeczywiście coś w sobie ma - psotę :)Zabawa -fajny pomysł ,ale ja staram się nie brać udziału w czymś co trzeba zrobić na czas ,po prostu mogę "nawalić "ze względów zdrowotnych......

    OdpowiedzUsuń