środa, 13 stycznia 2016

Z okazji narodzin

Witam Was
Na początku, zostałam mile zaskoczona mailem od Pani Marioli Grzybek, projektantki bombki łowickiej. Mail zatytułowany przeprosiny:

Witam Pani Weroniko

Bardzo przepraszam  za to, że miała Pani tyle kłopotu z moim wzorem. Nie było moim zamysłem zrobić go niedopracowanym. Sama haftuje i też nie lubię niesymetrycznych wzorów. Niestety jak się cały dzień patrzy na kratki to gdzieś coś umyka. Jeszcze raz przepraszam i dziękuję za komentarz będę sie bardziej starała na przyszlość, ale tempo pracy czasami na to niestety nie pozwala. A jeżeli chodzi o instrukcję to niektóre rzeczy wydają mi się takie oczywiste, że  nie trzeba tego pisać, a tu mi Pani otworzyła oczy, że to co dla jednych jest oczywiste dla drugich niekoniecznie. Na to też zwrócę uwagę. A kleje dlatego tak napisałam bo tak używałam a nie dlatego,że chce kogoś naciągnąć na kasę, po prostu tak mi się lepiej klei.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia
Mariola Grzybek
PS
Chciałam to napisać w komentarzu na Pani blogu ale nie udało mi się go tam umieścić :)

:) Nie myślałam, że mój post dojdzie do projektantki, bardzo się z tego powodu cieszę, i jak odpisałam Pani Marioli, nie ma za co przepraszać, bo bombka wyszła super :) cieszy się dużą popularnością na moim facebooku i tutaj. I w mojej całej ocenie to projekt ma 5 +. Też ja piszę recenzje od niedawna, i do głowy mi nie przyszło, że słowa Pani z pasmanterii o naciąganiu na koszta może być w dwojaki sposób zrozumiana, wtedy żeśmy się obie śmiały, bo to było żartem powiedziane, a tutaj faktycznie można to było odebrać negatywnie. No ale dość tłumaczeń. Bardzo miło jest dostać takiego maila :). Człowiek wie, że nie tylko się uczy sam, ale te słowa mogę też nauczyć czegoś innych. No znowu nie umiem opisać swych emocji :).

 A  teraz przechodzę do tytułu. Kiedy dowiedziałam się, że jedna z obserwatorek mojego bloga, która jest ze mną prawie od samego początku urodziła śliczną dziewczynę imieniem Hania, w głowie zaczęły mi się kłębić pomysły jak ją przywitać. A że Ania Jacewicz :P poinformowała wszystkich po fakcie :P ( bo to o Ani mowa z bloga Moje życie pasją usłane ) nie było czasu na coś dużego :) Musiało być to coś małego, szybkiego, ale efektownego. Hmmm ... podusia :P. Szukałam 3 dni wzoru w internecie, w swoich segregatorach i nic ... . Potem zobaczyłam posta u Ani Jacewicz z prezentami jakie dostała od innych blogerek dla małej :( ależ byłam smutna, że nic nie mogę wykombinować. Aż tu nagle trach wymyśliłam wzór. I powiem, że sama się zaszokowała. Wyszło cudownie :). Oto ona:

Wzór jak już wspomniałam, mojego autorstwa, haftowane 8 godzin, nitkami: 3 szt muliny DMC 4180, 727, 891, 369 i 368. Podusia jest bawełniana w kolorze ecri.
Do tego dołączyłam sukienusię jeansową i czerwone body oraz kartkę.

Kartę wykonałam w godzinkę, na kanwie 14, mulinami, Ariadna 1745 i ecri, gdzieś zgubiłam numer tej Ariadny ecri, oraz brązowa niewiadomego pochodzenia. Do tego koronka szeroka i wąska, kwiatuszek i kilka elementów jak wózek, stópki, buteleczka, śliniaczek  i voila :). Dla zainteresowanych wzór:





:)
Pozdrawiam
Lady Savage



9 komentarzy:

  1. Jaka słodziutka jest ta podusia,cudowna,śliczna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. miło że pani się odezwała-a sukieneczki miodzio

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje w imieniu swoim i coreczki ;) Dostalysmy cudownosci!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezent zrobiłaś :) Miło, że pani projektantka się odezwała. Jest to też znak dla nas, że ktoś interesuje się swoimi projektami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszka śliczna:) Zauważyłam nową fotkę z boku - widać, że mała dama rośnie jak na drożdżach :)A jaka minka przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to nigdy nie wiadomo, kto na nasz blog zagląda... To bardzo miłe ze strony Pani Marioli, że się odezwała. Poszewka i kartka na przywitanie małej Hani rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna podusia, cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podusia rzeczywiście prześliczna. fajnie Ci się to wymyśliło i wyhaftowało ;)
    A karta bardzo mi się podoba. Takiej jeszcze nie widziałam.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń