niedziela, 3 stycznia 2016

Podziękowania

Witam się z Wami w Nowym 2016 roku. Pierwszy post kieruje do kobietek od których dostałam śliczne kartki. DZIĘKUJE WAM :) Karty będą stały na komodzie jeszcze jakiś czas, a potem ładnie powędrują do mojego karteczkowego klasera :) Uwielbiam kartki!! A i oto moja komoda :). Wszystkie kartki urodzinowe i świąteczne.
Pierwszą kartkę dostałam od Anety z bloga Obrazki z szycia wzięte, kartka to połączenie koralików i haftu matematyczne, jest kapitalna!!

Druga karteczka jest od Ani Jacewicz z bloga Moje życie pasją usłane. Wykonana haftem krzyżykowym, świetnie się komponuje w salonowe zielone dodatki
Obok niej stoi czerwona karteczka od żony mojego kuzyna :P, którą zaraziłam robótkami, zakochała się w moich karteczka i postanowiła od tego roku robić też własnoręczne kartki :).

Czwarta karteczka jest od Aleksandry z bloga Anielique.
Przepiękna karteczka z aniołkami :3 zakochana jestem w tych słodkich buziakach.
Ostatnia karteczka jest od Agnieszki Lesisz z bloga Rękodzieło moja pasja w wolnym czasie z choineczką, prawda, że piękna :)




Jeszcze raz dziękuję Wam :*



10 komentarzy:

  1. Witaj, zyczenia moga byc na blogu. ;-) Prosze umiescic u siebie banerek

    OdpowiedzUsuń
  2. miłe święta jak ktoś tak o nas pamięta

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała przyjemność po mojej stronie, kartki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama przyjemność wysyłać kartki do takich osób jak Ty, które potrafią je docenić :) niemała kolekcja Ci się zebrała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że Ci się spodobała, mimo że nie jest ręcznie robiona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://blog.kokardka.pl/index.php/2015/11/27/klub-testerow-kokardki-kolejna-odslona/

      Usuń
  6. Piękna taka komoda usiana dowodami pamięci i przyjaźni...
    Wspaniała dekoracja bożonarodzeniowa.
    I jeszcze raz wszystkiego co najlepsze w 2016 roku !!!
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń