niedziela, 17 stycznia 2016

Karteczkowo

Witam
W styczniu urodziny mają 4 osoby :). Styczeń miesiącem karteczkowym. Tak więc, powstały2 bliźniacze prawie karteczki :) Jedna poleciała do Ani Jacewicz z bloga Moje życie pasją usłane , a druga do Gosi z bloga To co lubię.

Wykonane na lenie w koronie ecri, haft płaski, użyłam muliny Ariadny o numerze: 1536, 1541, 1581, 1681, 1665. Wzór wymyślony przeze mnie.
Kolejna karteczka urodzinowa jest dla Luny z bloga Z kotem na kolanach. Maria uwielbia koty, więc dla niej powstała Luna :), czarna kotka

Kotek wykonany haftem płaskim, jest to wzór ściągnięty z internetu, z kolorowanki dla dzieci. Kotek wyhaftowany Ariadną czarną i 1745.

Kolejna karteczka to urodzinowa dla mamy od 2 dziewczynek, dla których byłam nianią. I ona nie jest haftowana :)
Pozdrawiam
Lady Savage


Odpowiedzi na Wasze komentarze

Elżbieta K. -> Oj mała rośnie zbyt szybko :)





11 komentarzy:

  1. Ta z kotkiem skradła mi serce:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, takie delikatnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotek mnie powalił, ale słodziak! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki. I u mnie styczeń jest imieninowo-urodzinowy, no i Dzień Babci i Dziadka do tego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka z kotkiem naprawdę śliczna:)

    OdpowiedzUsuń