środa, 20 stycznia 2016

Dzień Babci i Dziadka

Witam,
Wszystkim Babcią i Dziadkom dziękuje! Jesteście wspaniali, ile wnuczki by straciły bez Was. Bardzo fajnie jest mieć dziadków. A moja mama po raz pierwszy obchodzi to święto. Z tej okazji nie mogło zabraknąć :P haftowania. Powstał taki obraz, 30 x 21 cm. 

Haftowane na kanwie białej 14 stce, przez 8 godzin. Mulinkami Madeira 410; Ariadna czarna i 1681, DMC 3853, 3325, 950 oraz niewiadomego pochodzenia: pistacjowa, ciemnoniebieska, jasnoróżowa, szara, brązowa, i taka bardzo jasna zielona. Wzór, a raczej zdjęcie pochodzi z czeluści internetu, miałam zapisanego bloga z którego jest wzięte, ale nacisnęłam nie ten guzik i poszło w kosmos. Oto zdjęcie
a jednak nie :P mam -> znalazłam to zdjęcie tutaj, wpisałam w google Babcia i Dziadek haft krzyżykowy i się natknęłam na tą sympatyczną parkę. Oczywiście pozmieniałam trochę, żeby byli bardziej podobni do Zuziowych Dziadków :P.
Do tego powstała karteczka
Dziewczynce dopięłam czarne kokardki do butów i złotą kokardę we włosy i cacy. Haftowane na kanwie 18, przez 2 godziny, Ariadną czarną i 1541. Wzór dla zainteresowanych

Druga babcia, nie lubi hafcików, więc dostała duże zdjęcie Zuzi oprawione i taką kartkę, którą już znacie.
Pozdrawiam
Lady Savage

Odpowiedzi na Wasze komentarze

Dziękuje za wszystkie miłe słowa odnośnie kartki z kotkiem, Lunie też bardzo się podobała :) uwielbiam sprawiać komuś radość :)


12 komentarzy:

  1. Taki prezent sprawi, że to święto będzie bardzo wzruszające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Babcie na pewno będą wzruszone takimi prezentami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne prezenty :) Babcie i dziadkowie na pewno będą miło wspominać swoje pierwsze święto

    OdpowiedzUsuń
  4. Haftowani babcia z dziadkiem są rewelacyjni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wzorek dziadków :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty dla Dziadków, zwłaszcza ten z haftem pary.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty i śliczne hafciki. Dziadkowie pewnie będą zadowoleni.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziadkowie w dzisiejszych czasach na miarę złota ! :-)

    OdpowiedzUsuń